کد خبر : 1971006 | 15 مهر 1402 ساعت 20:10 | 25.1K بازدید | 23 دیدگاه

طلایی‌تر از تعویض‌های فرگوسن: تن‌هاخ از اخراج برگشت

اسکات مک‌تامینی در بازی امروز منچستر یونایتد مقابل برنتفورد به صورت یار تعویضی به بازی آمد و موفق شد سه امتیاز بازی را برای تیمش به دست آورد.

طلایی‌تر از تعویض‌های فرگوسن: تن‌هاخ از اخراج برگشت

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در خانه میزبان برنتفورد بود. طبق معمول با اشتباه خط دفاع و آندره اونانا، تیم اریک تن هاخ از حریف عقب افتاد. هیچکدام از تلاش‌های منچستر برای جبران گل خورده کافی نبودند. در دقیقه ۸۷ سفیان امرابط تعویض شد و جای خود را به اسکات مک‌تامینی داد و همین تعویض شروع کامبک و برد منچستر در این بازی بود. در دقیقه ۹۴ پاس آلخاندرو گارناچو به دیوگو دالوت و ضربه او را دروازه‌بان و دفاع حریف برگرداندند اما توپ به مک‌تامینی رسید و او با یک ضربه خوب گل تساوی را به ثمر رساند.

1937152

در حالی که همه تصور می‌کردند بازی با همان نتیجه ۱-۱ به پایان می‌رسد، اما یک ضربه کاشته در دقیقه ۹۷ همه چیز را عوض کرد. ارسال کاشته به هری مگوایر رسید و او با ضربه سر توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد و در ادامه مک‌تامینی با ضربه سری دیگر سه امتیاز را برای منچستر یونایتد به دست آورد و طلایی‌ترین تعویض بازی‌های امروز لقب گرفت.

1937151

تعویض طلایی تن هاخ پس از پایان بازی درباره دو گل خود گفت: «من از پنج سالگی در این باشگاه بوده‌ و اینجا بزرگ شده‌ام. من این را از همه بهتر می‌دانم که در این باشگاه هیچگاه حق تسلیم شدن و قبول باخت را ندارید.»

مک‌تامینی در دو بازی اخیر تیمش به طور کامل نیمکت نشین بوده است و با بازی امروز احتمالا تن هاخ به فکر دادن فرصتی دیگر به او برای به دست آوردن جایگاهش در خط هافبک منچستر می‌افتد.

منچستر یونایتد با این برد ۱۲ امتیازی شد و به رده نهم صعود کرد.

دیدگاه‌ها