کد خبر : 1970947 | 15 مهر 1402 ساعت 17:17 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

دغدغه بزرگ در فوتبال ایران: سفر زمینی!

سرمربی مس سونگون می‌گوید برای سفر به برخی شهر تیم‌های لیگ یکی باید به طور زمینی سفرشان را انجام بدهند.

دغدغه بزرگ در فوتبال ایران: سفر زمینی!

به گزارش "ورزش سه"، یوسف بخشی‌زاده در خصوص دیدار فردای مس سونگون مقابل مس شهربابک در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران عنوان کرد: این هفته هم یک بازی سخت در پیش داریم. البته بیش از حریف و مسائل فنی مسافت طولانی که برای حضور در این بازی پیمودیم، شرایط را سخت کرده است. این مشکلی است که تیم های لیگ یک همواره با آن روبرو هستند.

او که تیمش در چهار هفته ابتدایی لیگ یک به پیروزی دست پیدا کرد و در دیدار قبل شکست خوردند، یادآور شد: در این لیگ تیم‌های زیادی از شهرهای کوچک حضور دارند که باید برای بازی با آنها مسافت‌های بین شهری طولانی را به صورت زمینی طی کنیم. تیم‌ها در این شرایط مجبور به انجام سفرهای دو مسیره یا حتی سه مسیره هستند که باعث خستگی بازیکنان می‌شود.

سرمربی مس سونگون اضافه کرد: با تدابیری که با کمک مدیریت باشگاه اندیشیده شد یک روز زودتر سفر خود را انجام دادیم تا بچه‌ها مشکلی از بابت خستگی مسافرت طولانی نداشته باشند.

بخشی‌زاده با تاکید بر اینکه تمرینات خوبی داشتیم و حریف را کاملا آنالیز کردیم، گفت: آنها روند رو به رشد خوبی داشتند و هفته گذشته برد خوبی کسب کردند و مثل ما روحیه و انگیزه بالایی برای بازی فردا دارند. هدف ما مثل همه بازی‌های قبلی ارائه یک بازی خوب و کسب برد است و امیدوارم بچه‌ها فردا خودشان باشند تا از پس کار بربیایند.

او اضافه کرد: هفته گذشته سوای نتیجه، بازی خوبی هم انجام ندادیم. روی همین اساس بخش زیادی از تمرینات‌مان را به رفع نقاط ضعفی که داشتیم اختصاص دادیم. روی اشتباهات تک تک نفرات تاکید و آنها را گوشزد کردیم تا بدون مشکل مقابل مس شهر بابک به میدان برویم.

دیدگاه‌ها