کد خبر : 1970689 | 14 مهر 1402 ساعت 15:58 | 13.6K بازدید | 3 دیدگاه

اتحاد کلباء در اندیشه پیروزی دوم

حضور فیکس قایدی در ترکیب تیم مجیدی

مهدی قایدی در دیدار امروز اتحاد کلباء، از ابتدا به میدان می رود.

حضور فیکس قایدی در ترکیب تیم مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته پنجم رقابت های ادنوک لیگ امارات، امروز تیم فوتبال اتحاد کلباء در استادیوم خانگی خود به مصاف تیم قعرنشین حتا می رود و امیدوار است با کسب دومین پیروزی فصل، رتبه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

در دیدار هفته گذشته بود که کلباء توانست به سه هفته ناکامی پایان داده و با نتیجه 5 بر 3 از سد میزبان خود عجمان بگذرد تا ضمن کسب سه امتیاز مسابقه، از نظر روحی نیز به شرایط مطلوبی برسد.

فرهاد مجیدی برای این مسابقه روی توانایی های مهدی قایدی حساب ویژه ای باز کرده است. مهاجم ایرانی در بازی قبل برابر عجمان موفق شد 2 گل به ثمر برساند و امروز نیز در اندیشه گلزنی است تا حتی به صدر جدول گلزنان صعود کند.

1936502

در ترکیب امروز اتحاد کلباء، عیسی الهوتی به مانند همیشه در درون دروازه قرار دارد. عبدالسلام محمد کاپیتان تیم در کنار مایکل دریفکه در قلب خط دفاعی حضور دارند. ولید راشد در سمت راست و سالم راشد نیز در سمت چپ خط دفاعی انجام وظیفه می کنند.

فیلیپ کیس در مرکز میدان بازی می کند، دنیل بسا در سمت چپ او و حبیب الفردان نیز در سمت راست به کار گرفته شده اند. عناصر تهاجمی تیم را نیز مهدی قایدی به عنوان وینگر چپ و لئاندرو اسپاداسیو در پست وینگر راست و همچنین آندرس وومبرگر به عنوان مهاجم نوک تشکیل داده اند.

دیدگاه‌ها