کد خبر : 1970673 | 14 مهر 1402 ساعت 14:59 | 15.7K بازدید | 33 دیدگاه

حسرت همیشگی مس برای شکست آبی‌های تهران

رفسنجان برای استقلال مثل بهشت است!

مس رفسنجان در تاریخ رقابت‌های خود مقابل استقلال هرگز موفق به شکست آبی پوشان نشده است.

رفسنجان برای استقلال مثل بهشت است!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته هفتم لیگ برتر عصر روز شنبه مس رفسنجان و استقلال به میزبانی نارنجی‌پوشان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که مس رفسنجان تاکنون موفق به شکست آبی ها نشده است.

مس رفسنجان که چهارمین فصل حضور در لیگ برتر را سپری می کند، در سه فصل گذشته 6 بار مقابل استقلال قرار گرفت و چهارشکست و دو تساوی حاصل این بازی ها برای نارنجی پوشان بود.

در لیگ بیستم استقلال و مس در هفته اول باهم رودررو شدند که این بازی را آبی پوشان دو بر صفر به سود خود پایان دادند. در دور برگشت همان فصل بازی دو تیم در رفسنجان به تساوی یک بر یک انجامید.

در لیگ بیست و یکم استقلال در هفته چهاردهم با نتیجه سه بر صفر بازی خانگی مقابل مس را پشت سر گذاشت و در دور برگشت نیز آبی ها دو بر صفر در رفسنجان از سد مس گذشتند.

فصل گذشته نیز تقابل دو تیم در تهران به تساوی بدون گل انجامید و در رفسنجان استقلال دو بر یک برنده از زمین خارج شد.

چهارمین تقابل مس و استقلال در شهر رفسنجان در شرایطی عصر شنبه برگزار می شود که در سه بازی گذشته دو برد و یک تساوی حاصل کار آبی پوشان بوده و همین مساله سبب می شود تا شاگردان جواد نکونام با خاطرات خوبی به رفسنجان سفر کنند و آماده مسابقه با مس شوند.

اتفاق ویژه دیدار مس و استقلال نسبت به 6 تقابل قبلی نیز تغییرات کادرفنی نارنجی پوشان است؛ در سه فصل گذشته مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی رودرروی استقلال قرار گرفت و حالا در هفتمین بازی رودرروی دو تیم ساکت الهامی سرمربی این تیم خواهد بود.

گفتنی است، دیدار مس و استقلال ساعت 17:45 شنبه در ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها