کد خبر : 1970590 | 14 مهر 1402 ساعت 00:11 | 44K بازدید | 36 دیدگاه

جزییات عجیب از هایجک بزرگ چلسی

ایجنت مویزس کایسدو جزئیات جدیدی از پیشنهاد عجیب لیورپول را فاش کرد.

جزییات عجیب از هایجک بزرگ چلسی

به گزارش "ورزش سه"، ایجنت مویزس کایسدو درباره پیشنهاد لیورپول صحبت کرده که در نوع خود عجیب بود، اما نتوانست با چلسی رقابت کند.

این ملی پوش اکوادوری در تابستان خود را در کانون توجه باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر دید. برایتون قصد داشت او را حفظ کند اما چلسی و لیورپول برای خرید او چالش بزرگی داشتند.

1936345

چلسی در نهایت در این رقابت پیروز شد و با قراردادی به ارزش 140 میلیون دلار کایسیدو را به غرب لندن برد. لیورپول تمام تلاش خود را کرد تا هافبک 21 ساله را به مرسی ساید منتقل کند.

مانوئل سیرا به فوتبال سین کاست گفت: "وقتی لیورپول آمد و به ما نزدیک شد، واضح است که مویزس سرگیجه گرفته بود، من خودم سرگیجه گرفته بودم. اما چلسی همیشه در کنار ما بود و از ما می‌خواست که به آنجا برویم. آنها فقط یک زمان می‌خواستند تا ما به برایتون بگوییم و آن‌ها بتوانند با این پیشنهاد مطابقت کنند. در نهایت یک ساعت به آن‌ها فرصت دادند و در دو روز مذاکره به پایان رسید."

سیرا در ادامه اعتراف کرد که لیورپول گزینه باثبات‌تری بود، اما کایسیدو همیشه می‌خواست برای چلسی بازی کند. او اضافه کرد: "خیلی پیچیده است، تصور کنید یورگن کلوپ برای شما پیام می‌نویسد، لیورپول با شما تماس می‌گیرد. ما در مورد یک چیز بسیار بزرگ صحبت می‌کنیم، یعنی یکی از بهترین تیم‌های جهان، درست مانند چلسی، و با پروژه‌ای تثبیت شده‌تر و پایدارتر از آنچه امروز چلسی دارد، که یک پروژه بسیار بلندپروازانه با چشم‌اندازی برای 3 سال آینده است. موضوع نرفتن به لیورپول به جای چلسی خیلی سوال‌برانگیز بود، پیشنهادها از هر نظر شبیه هم بود. او در نهایت به چلسی رسید، زیرا او این قول را به چلسی داده بود و مدت زیادی به آن‌ها چنین چیزی گفته بود."

دیدگاه‌ها