کد خبر : 1970567 | 13 مهر 1402 ساعت 21:46 | 63.4K بازدید | 93 دیدگاه

غیبت شجاع در اصفهان؛

تراکتور رهبر کلین‌شیت را از دست داد

شجاع خلیل‌زاده با دریافت چهارمین کارت زرد، دیدار حساس با ذوب‌آهن را از دست داد.

تراکتور رهبر کلین‌شیت را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی موفق شد آلومینیوم را با چهار گل شکست دهد که این بازی یک اتفاق تلخ را برای سرخپوشان تبریزی در خود داشت: شجاع در اواسط نیمه نخست به دلیل اعتراض یک کارت زرد گرفت تا از بازی بعدی تیمش محروم شود.

خلیل‌زاده که در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان تراکتور بوده و با بازوبند کاپیتانی این تیم را به صدر جدول و چهار کلین‌شیت متوالی رهبری و هدایت کرده، در حالی این اخطار را گرفت که برابر آلومینیوم نیز درخشان ظاهر شد.

1914319

با این حال این چهارمین اخطاری بود که او در فصل جاری گرفت و به همین دلیل از بازی بعدی تراکتور محروم خواهد بود. شجاع این فصل مقابل سپاهان، استقلال خوزستان و هوادار اخطار گرفته بود و حالا تبدیل به اولین چهار کارته تراکتور می‌شود.

این در حالی است که در غیاب شجاع و با توجه به نیمکت‌نشینی قنبری و آقاجانپور، بازوبند کاپیتانی تراکتور به چه کسی خواهد رسید که البته شاید برای این بازی یکی از این دو نفر به ترکیب اصلی برسد.

بازی بعدی تراکتور پس از فیفادی برگزار خواهد شد و این اولین بار است که شجاع در ترکیب اصلی تراکتور حضور نخواهد داشت و باید دید سرخپوشان تبریزی در این دیدار بدون رهبر خط دفاعی خود چه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها