کد خبر : 1970336 | 12 مهر 1402 ساعت 20:31 | 54.4K بازدید | 20 دیدگاه

چوب جادو: واکنش نیمار به بازی با نساجی! (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی الهلال، که دیشب در بازی با نساجی اولین گل خود با پیراهن این تیم را به ثمر رسانده بود، با انتشار یک توییت به آنچه در ورزشگاه آزادی گذشت واکنش نشان داد.

چوب جادو: واکنش نیمار به بازی با نساجی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمار دیشب برای اولین بار در تهران و در ورزشگاه آزادی به میدان رفت تا دومین سوپراستار دنیای فوتبال باشد که در هفته‌های اخیر وارد آزادی شده است. پیش از او کریستیانو رونالدو با پیراهن النصر به مصاف پرسپولیس رفته بود.

اما بازی با نساجی برای ستاره بزرگ برزیلی به یک بازی به یاد ماندنی تبدیل شد، چرا که نیمار موفق شد اولین گل خود با پیراهن الهلال را در این بازی به ثمر برساند. دیداری که با گل‌های دیگری از الکساندر میتروویچ و صالح الشهری با پیروزی نماینده عربستان به پایان رسید.

نیمار دقایقی پیش از طریق حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به بازی دیشب واکنش نشان داد. توییت نیمار نشان می‌دهد او از درخشش خود و گلزنی برای الهلال در مقابل نماینده ایران چقدر راضی و خوشحال است.

1935816

ستاره برزیلی در توییت خود از ایموجی چوب جادو استفاده کرد تا نشان دهد شبی جادویی را در آزادی سپری کرده است. نیمار با منتشر کردن چهار عکس از جریان دیدار الهلال و نساجی برای پست خود از عنوان "درباره دیشب" استفاده کرد.

نیمار امسال تابستان بزرگترین ستاره‌ای بود که از فوتبال اروپا راهی عربستان شد. این ستاره برزیلی با قراردادی به ارزش بیش از 90 میلیون یورو پاری سن ژرمن را ترک کرد و پیراهن الهلال را پوشید. او با آبی‌های شهر ریاض قراردادی دوساله امضا کرده است. نیمار از زمان پیوستن به الهلال پنج بازی انجام داده که سه بازی در لیگ عربستان و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

دیدگاه‌ها