کد خبر : 1970140 | 12 مهر 1402 ساعت 06:50 | 56.4K بازدید | 53 دیدگاه

بازیکنی که برای سپاهان سینه سپر می‌کند (عکس)

رامین رضائیان در دومین سال حضور در سپاهان به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است.

بازیکنی که برای سپاهان سینه سپر می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در پنجره تابستانی فصل گذشته بود که رامین رضائیان پس از اینکه از پرسپولیس جدا شد، در انتقالی قابل انتظار راهی سپاهان شد تا جایگزین دانیال اسماعیلی‌فر شود که دو فصل خوب را در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی سپری کرده بود و در پنجره تابستانی لیگ بیست و دوم به پرسپولیس پیوست.

عملکرد رامین رضائیان در ترکیب سپاهان اینقدر خیره‌کننده بود که خیلی زود به چهره محبوب سکوهای نقش جهان بدل شد. او پس از درخشش در جام جهانی با اعتماد به نفس بیشتری به اردوی سپاهان بازگشت و در هفته‌های پایانی فصل و پس از شکست طلایی پوشان در ورزشگاه یادگار امام برابر تراکتور، از هواداران سپاهان خواست که ورزشگاه نقش جهان را در ادامه مسابقات پر کنند.

1935432

صحبت‌های رامین رضائیان مورد توجه هواداران سپاهان قرار گرفت و آنها با اجابت درخواست او، در بازی‌های واپسین فصل حمایتی خیره کننده و پرشور از سپاهان داشتند. اگر آن گل دقیقه 87 ملوان نبود، احتمالا فصل گذشته سپاهان که در نیم فصل دوم فوق العاده کار کرده بود، قهرمان لیگ لقب می‌گرفت.

حالا در فصل جدید نیز رامین یکی از سردمداران سپاهان است. او پیش از مصاف با الاتحاد با انتشار ویدئویی مشابه از هواداران خواست تا حمایت از تیم را در مصاف با الاتحاد در اولویت برنامه‌هایشان قرار دهند و البته از اینکه در برخی رسانه‌ها از سپاهان با پسوند سپاهان اصفهان یاد کرده بودند، بسیار گلایه داشت.
موضع‌گیری اخیر رضائیان البته واکنش‌هایی از سوی برخی هواداران به همراه داشت که او روز سه شنبه با انتشار یک پست به این حواشی پاسخ داد  و دلیل خود را اعلام کرد.

سپاهان یکی از پرچالش‌ترین فصول تاریخ خود را آغاز کرده و بی‌شک چالش‌های بیشتری در مسیر این تیم که امیدوار به قهرمانی در ایران و آسیا است، وجود دارد. در این مسیر بی‌شک حضور ستارگانی نظیر رامین رضائیان برای طلایی پوشان اصفهانی و هواداران‌شان بسیار راهگشا خواهد بود؛ بازیکنی که در هنگام گرم کردن پیش از مصاف برابر الاتحاد هم یکی از آماده‌ترین و باانگیزه‌ترین بازیکنان تیم نشان می‌داد و وقتی بازی لغو شد، اگر نگوییم مغموم‌ترین که یکی از ناراحت‌ترین بازیکنان سپاهان بود و با استیصال و ناراحتی زیادی پس از تشکر از هواداران دوباره به رختکن بازگشت.

دیدگاه‌ها