کد خبر : 1970070 | 11 مهر 1402 ساعت 21:45 | 9.4K بازدید | 7 دیدگاه

مدافع آلمانی روسونری چشم‌انتظار بازی با دورتموند

هشدار به میلان: دیوار زرد خیلی پرشور است!

مالیک تیاو، مدافع آلمانی میلان، می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش برای پیروزی بر دورتموند در استادیوم مشهور سیگنال ایدونا پارک آماده‌اند.

هشدار به میلان: دیوار زرد خیلی پرشور است!

به گزارش "ورزش سه"، مالیک تیاو، مدافع آلمانی میلان، امروز به همراه سرمربی این تیم استفانو پیولی در نشست خبری پیش از دیدار فرداشب با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

تیاو جو ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک را می‌شناسد چرا که او سابقه بازی در حریف هم‌ایالتی دورتموند، شالکه را دارد. جالب اینجا است که تیاو اولین بازی خود در بوندس‌لیگا را با پیراهن شالکه مقابل دورتموند انجام داده بود و حالا باید با پیراهن میلان در لیگ قهرمانان مقابل زردپوشان آلمانی بایستد.

1935228

شاید به همین خاطر بود که این دفاع وسط میلان در نشست مطبوعاتی تیمش از سیگنال ایدونا پارک به عنوان ورزشگاهی بسیار مشهور یاد کرد ولی گفت میلانی‌ها برای پیروزی آماده‌اند.

جو ورزشگاه دورتموند چطور خواهد بود؟
ما از استادیومی خیلی خیلی مشهور صحبت می‌کنیم. من آنجا بازی کرده‌ام. دورتموند تیم شناخته شده‌ای است ولی ما به بهترین شکل ممکن آماده شده‌ایم. می‌‌دانیم جو فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه خواهد بود و به همین خاطر بی‌صبرانه منتظر شروع بازی هستیم.

1935227

بازی کنار توموری را ترجیح می‌دهی یا کیائر؟
بازی کنار هر دوی آنها فوق‌العاده است. ما می‌توانیم هم با دفاع دونفره و هم سه نفره کار کنیم.

تجربه بازی با دورتموند با پیراهن شالکه
بلکه من سابقه بازی با دورتموند با پیراهن شالکه را داشته‌ام. ولی آن بازی بدون تماشاچی بود و نتوانستم جو فوق‌العاده دیوار زرد را تجربه کنم. فردا سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و به میلان برای پیروزی کمک کنم.

دیدگاه‌ها