کد خبر : 1970064 | 11 مهر 1402 ساعت 21:28 | 16.2K بازدید | 36 دیدگاه

فلیکس: می‌خواهیم بارسا را مدعی قهرمانی اروپا کنیم

ژوائو فلیکس در نشست خبری تیمش قبل از بازی مقابل پورتو، شرکت و درباره شرایط کنونی خود در بارسلونا صحبت کرد.

فلیکس: می‌خواهیم بارسا را مدعی قهرمانی اروپا کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی کار خود را با پیروزی پرگل پنج بر صفر برابر رویال آنتورپ آغاز کردند. ژوائو فلیکس، خرید جدید آنها در این بازی ۲ گل و ۱ پاس گل ثبت کرد و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. آنها باید در هفته دوم لیگ قهرمانان از ساعت ۲۲:۳۰ فرداشب برابر پورتو قرار بگیرند. ستاره پرتغالی بارسا در نشست خبری قبل از بازی نظراتش را درباره وضعیت خود در باشگاه و شرایط تیم برای این بازی مهم ارائه داده است:«بارسلونا باشگاه بزرگی است و من به خوبی با آن سازگار شده‌ام. البته سخت‌ترین کار این است که همه چیز به همین خوبی ادامه یابد. ثبات و تداوم این عملکرد، از همه چیز مهم‌تر است.

1935216

هر تیم سبک متفاوت خود را دارد. من با سبک بازی بارسلونا بیشتر از اتلتیکو مادرید وفق پیدا کرده‌ام. به وضوح به این تغییر نیاز داشتم. امیدوارم در بازی فردا بتوانم به تیم کمک کنم. برای آن بازی برنامه‌هایی داریم. 

بازی کردن برابر یک تیم با پنج دفاع کار ساده‌ای نیست و بسیار پیچیده است. آنها در بیشتر مواقع بازی در عقب زمین حضور دارند و کار ما برای خلق موقعیت سخت است، اما مقابل هر تیمی باید تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهیم. ما می‌خواهیم بارسلونا را دوباره به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ قهرمانان نشان دهیم. قدم به قدم پیش می‌رویم، بازی فردا احتمالا سخت‌ترین بازی در مرحله گروهی است.

1935217

در تیم اتحاد خوبی وجود دارد. با بیشتر هم‌تیمی‌هایم رابطه نزدیکی دارم. همه آنها کیفیت بالایی دارند. در بین آنها فرنکی دی‌ یونگ بیشتر از همه مرا شگفت‌زده کرد. توانایی او در کنترل بازی شگفت‌انگیز است.
لواندوفسکی هم مهاجم فوق‌العاده‌ای است. تعداد کمی از بازیکنان در جهان هم‌سطح او هستند.

استراحت و نیمکت‌نشینی‌ام؟ من هم مانند بقیه بازیکنان تیم هستم. اگر مربی فکر می‌کند من باید تعویض شوم، باید آن را به بهترین شکل ممکن بپذیرم و دستورات او را اجرا کنم. در نهایت همه ما باید نقش خود را ایفا کنیم و به تیم برای کسب موفقیت کمک کنیم.»