کد خبر : 1970012 | 11 مهر 1402 ساعت 17:22 | 20.3K بازدید | 25 دیدگاه

برای مبارزه با تئوری توطئه: فایل صوتی در دفتر لیورپول

اشتباه شد، کسی نمی‌خواهد لیورپول را زمین بزند!

در ادامه جنجال‌های داوری دیدار پرحاشیه تاتنهام-لیورپول امروز فایل صوتی مکالمات تیم داوری و اتاق وی‌ای‌آر به باشگاه لیورپول تحویل داده شد.

اشتباه شد، کسی نمی‌خواهد لیورپول را زمین بزند!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار هفته گذشته تاتنهام و لیورپول در لیگ برتر به یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های این فصل تبدیل شده است.

لیورپول در این بازی پرحاشیه 2-1 شکست خورد اما گل لوئیس دیاز در جریان بازی که آفساید اعلام و مردود شد خشم لیورپولی‌ها را به دنبال داشت. کمیته داوران لیگ برتر نهایتا از لیورپول عذرخواهی کرد و پذیرفت که تیم داوری اشتباه کرده و این گل صحیح بوده است.

1935059

بر اساس قانونی که اخیرا در فوتبال انگلیس تصویب شده فایل صوتی مکالمات اتاق وی‌‌ای‌آر و داور وسط می‌تواند پخش عمومی شود. باشگاه لیورپول خواهان دریافت این فایل صوتی شده بود و گزارش‌ها در انگلیس حاکی است فایل صوتی مکالمات دو داور ویدیویی بازی، دن کوک و درن انگلند، امروز به باشگاه لیورپول تحویل داده شده است.

روزنامه سان می‌گوید در فایل صوتی که به لیورپول تحویل داده شده مکالمات دو داور ویدیویی با سایمون هوپر، داور وسط، در زمان مردود شدن گل لوئیس دیاز شنیده می‌شود. سان مدعی است لیورپول هفته آینده این فایل را برای عموم منتشر خواهد کرد.

در ادامه گزارش اشاره شده که در کمیته داوران بر سر تحویل دادن این فایل صوتی به لیورپول اختلاف نظر وجود داشته اما هووارد وب، رئیس کمیته، اصرار داشت که این فایل به لیورپول تحویل داده شده و در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد. هووارد وب معتقد است این اقدام می‌تواند از تشدید تئوری‌های توطئه جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها