کد خبر : 1969991 | 11 مهر 1402 ساعت 15:45 | 166.4M بازدید | 34 دیدگاه

بازیکن 16 ساله بارسا هم خطرناک است

کونسیسائو: باید گل اول را به بارسلونا بزنیم

مربی پورتو در نشست خبری بازی با بارسلونا روی اهمیت زدن گل اول و دفاع هوشیارانه تیمش حرف زد.

کونسیسائو: باید گل اول را به بارسلونا بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، پورتو فردا در ورزشگاه دروگائو از هفته دوم لیگ قهرمانان میزبان بارسلوناست. هر دو تیم بازی نخست خود را برده‌اند و مدعیان اصلی صعود به یک هشتم نهایی هستند.

1935020

سرجیو کونسیسائو، مربی پورتو، در نشست خبری این بازی گفت: «ما همیشه از حمایت هوادارانمان برخورداریم و ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود. البته دلیلش این نیست که حریف فردای ما بارسلوناست. ورزشگاه ما برابر رقبای کوچک نیز پر شده است. البته که بازی‌های لیگ قهرمانان جذاب‌تر است. فردا دو تیم تاریخی در زمین حضور دارند و ما برای بردن تلاش می‌کنیم.»

غیبت په په و آنالیز بارسا: «په په برای بازی فردا در دسترس نیست. بارسلونا تیمی است که هنوز شکست نخورده و می‌داند چگونه از عمق حمله کند. بارسا برای هر حریفی در دفاع مشکل ایجاد می‌کند و ما باید مراقب باشیم. آنها بازیکنانی دارند که می‌توانند سرنوشت یک بازی را به راحتی تعیین کنند. کسب نتیجه خوب، بسیار به ثبات دفاعی ما مربوط می‌شود که باید آن را داشته باشیم و همچنین از نقاط ضعفی که حریف ممکن است نشان دهد نیز استفاده کنیم.»

مصدومان: «اوانیلسون شرایط بهتری دارد ولی بقیه مصدومان در شرایط قبل هستند.»

1919849

دو ستاره پرتغالی در بارسا: «در رابطه با ژوائو کانسلو و ژوائو فلیکس باید بگویم که آنها دو ملی پوش پرتغالی با کیفیت بسیار بالا هستند و قطعا خطرناک خواهند بود ولی در بارسا حتی بازیکن 16 ساله آنها نیز مهره‌ای خطرناک است و باید روی همه نقاط قوتشان تمرکز کنیم.»

کیفیت تهاجمی کاتالان‌ها: «اثربخشی یک تیم در حمله به روش حمله آنها و کیفیت بازیکنانی که در فاز تهاجمی دارند، بستگی دارد. بارسا می‌تواند سریع به گل برسد و در غیر این صورت برای رسیدن به گل صبور خواهند بود. ما باید از نظر دفاعی بسیار قوی باشیم و حرکات بازیکنانی مانند کانسلو، فران یا فلیکس را درک کنیم. می‌دانم که در مقاطعی از بازی رنج خواهیم برد. مهم است فردا گل اول را ما بزنیم و اگر پیش افتادیم، باید برتری را حفظ کنیم. نباید به گونه‌ای دفاع کنیم که تحت تاثیر حریف قرار بگیریم.»

افت بارسلونا در اروپا: «صادقانه بگویم، من در مورد تاریخ صحبت نمی‌کنم. به سال‌های اخیر بارسا توجهی ندارم و من بازی‌های این فصل بارسا را آنالیز کرده‌ام. اگر ابتدا بارسلونا گل بخورد، فکر نمی‌کنم از نظر احساسی دچار افت شوند. ما باید بازی را به سمتی ببریم که دوست داریم و اصلا توجهی به نتایج سال‌های اخیر بارسا در اروپا ندارم.»