کد خبر : 1969804 | 10 مهر 1402 ساعت 21:54 | 32.5K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره‌های رئال شبیه یک زوج تاریخی! (عکس)

جود بلینگام، زوج خودش و خوسلو در رئال را با زوج پیتر کراوچ و جرمین دفو در انگلیس مقایسه کرده است.

ستاره‌های رئال شبیه یک زوج تاریخی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، زوج بلینگام-خوسلو از زمان پیوستنشان به رئال مادرید در تابستان، همکاری موفقی شکل داده‌اند. بلینگام یکی از بهترین خریدهای تابستانی کل اروپا در نظر گرفته می‌شود و خوسلو هم در 9 بازی 4 گل، از جمله گل پیروزی بخش تیمش در بازی مقابل خیرونا، را به ثمر رسانده است.

بلینگام بعد از بازی با خیرونا در لالیگا که با پیروزی 3-0 رئال همراه شد و او در آن هم گل زد و هم پاس گل داد، زیر عکس خودش و خوسلو در اینستاگرام زوجشان را به کراوچ و دفو تشبیه کرد.

1934627

خوسلو در توضیحات این تصویر نوشت: "ما به بردن ادامه می‌دهیم! در این راه خیلی به ما خوش می‌گذرد!' که بلینگام پاسخ داد: "کراوچی x دفو".
کراوچ و دفو که اکنون هر دو بازنشسته شده‌اند، در سه تیم مختلف از جمله تیم ملی انگلیس با هم بازی کردند، در حالی که در لیگ برتر برای تاتنهام و پورتسموث کنار هم بازی کردند.

1934628

آنها در 90 مسابقه‌ای که با هم بازی کردند در کمال تعجب فقط 9 گل به ثمر رساندند که کراوچ پنج بار به دفو پاس گل داد و چهار بار برعکس این اتفاق افتاد. اما زوج آنها به خاطر اختلاف قد بیش از یک فوت معروف شده بود. دفو 170 سانتی متر بود و کراوچ 201 سانتی متر. خوسلو و بلینگام هر دو قد بلندی دارند (190 و 184)، اما بلینگام به دلیل نامعلومی بین خودش و هم تیمی جدیدش و زوج قدیمی انگلیسی شباهت‌هایی را دیده و به اشتراک گذاشته است.

دیدگاه‌ها