کد خبر : 1969791 | 10 مهر 1402 ساعت 21:10 | 48.6K بازدید | 17 دیدگاه

مورینیو روی لبه تیغ: رم جانشین را انتخاب کرد

طبق گزارشات از باشگاه رم، این باشگاه تصمیم دارد در پایان فصل آنتونیو کونته را جانشین ژوزه مورینیو کند.

مورینیو روی لبه تیغ: رم جانشین را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی فصل را در سری آ به طرز وحشتناکی آغاز کرده و تنها در دو بازی از هفت بازی ابتدایی خود پیروز شده است. این باشگاه در این مدت 8 امتیاز کسب کرده است و مورینیو، که به نظر می رسد دوباره اسیر سندروم فصل سوم شده است، فشار را از هر طرف روی خودش احساس می کند.

پیروزی مقابل فروزینونه در آخر هفته در سری آ برای رم حیاتی بود، اما آنها هنوز از جهنم بیرون نیامده‌اند و بسیاری اکنون انتظار دارند مورینیو به زودی پایتخت ایتالیا را ترک کند. مطابق گزارشات، قرارداد مورینیو با رم در ژوئن آینده به پایان می رسد و احتمالا باشگاه، به دلیل وضع موجود، درخواست تمدید قراردادی را به او ارائه نخواهد کرد و به جای آن، به دنبال یک جایگزین بهتر خواهند رفت. مطابق گزارشات مدیا اسپورت، جایگزین مورد علاقه رم، کونته است که پس از جدایی ناگهانی از تاتنهام در فصل گذشته همچنان بدون تیم مانده است.

1934576

البته رم محدودیت هایی را هم برای به خدمت گرفتن این سرمربی ایتالیایی خواهد داشت. دستمزد کونته حدود 7 تا 8 میلیون یورو خالص در هر فصل است که رقم بالایی برای رم محسوب می شود و او همچنین انتظار سرمایه گذاری خاصی در بازار نقل و انتقالات را دارد و می خواهد تیم قدرتمندی را جمع کند که همه اینها برای باشگاهی مثل رم کمی خارج از دسترس به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها