کد خبر : 1969767 | 10 مهر 1402 ساعت 19:43 | 32K بازدید | 15 دیدگاه

این خاطره هنوز دیوید بکام را به گریه می‌اندازد

دیوید بکام، ستاره سابق تیم ملی انگلیس در مستند نتفلیکس راجع به زندگی‌اش، هنگام صحبت در مورد کارت قرمزی که در جام جهانی 1998 دریافت کرد به گریه افتاد.

این خاطره هنوز دیوید بکام را به گریه می‌اندازد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس با همه ستارگانش در جام جهانی 1998 با امیدهای زیادی به میدان رفت که البته این امیدها خیلی زود تبدیل به خاکستر شدند. در مرحله حذفی تیم انگلیس با آرژانتین رو به رو شد و هافبک سابق منچستریونایتد پس از درگیری با  دیه گو سیمئونه در این بازی از زمین بازی اخراج شد. سه شیرها پس از شکست در این دیدار مرحله یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی با نتیجه 4-3 از جام جهانی حذف شدند.
بکام به دلیل عدم حفظ خونسردی خود به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. مردم کشورش و کارشناسان فوتبال به او تاختند و حتی یک مترسک به دار آویخته از او مقابل یک رستوران مشهور لندنی آویزان شد.

1934519

در مستند جدید نتفلیکس "بکام"، او اعتراف کرد که واکنش‌های منفی به آن اتفاق او را خرد کردند. بکام در حالی که این جملات را بر زبان می‌آورد به گریه افتاد: "کاش قرصی وجود داشت که می‌توانست خاطرات خاصی را پاک کند. من یک اشتباه احمقانه مرتکب شدم و این زندگی من را تغییر داد. ما در آمریکا [در تعطیلات پس از جام جهانی] بودیم، تا اولین بچه‌مان را به دنیا بیاوریم و فکر کردم که همه چیز به مرور خوب خواهد شد و در زمان کوتاهی مردم با آن اتفاق کنار خواهند آمد. هرجا می‌رفتم هر روز مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتم. خیلی سخت است در خیابان راه بروی و ببینی مردم به گونه‌ای زشت به تو نگاه می‌کنند، به تو تف می‌کنند، بدرفتاری می‌کنند، جلوی صورتت می‌آیند و تلخ‌ترین چیزها را می‌گویند. من غذا نمی‌خوردم، خوابم نمی‌برد. کلافه بودم نمی‌دانستم چیکار کنم."
همسر دیوید بکام، ویکتوریا هم درباره آن روزها گفته بود که همسرش که در آن زمان 23 سال بیشتر نداشت "کاملا افسرده" شده بود و او دلش میخواسته که کسانی را که با دیوید آن طور برخورد می‌کردند را بکشد.

دیدگاه‌ها