کد خبر : 1969748 | 10 مهر 1402 ساعت 18:17 | 97.5K بازدید | 44 دیدگاه

ترکیب الاتحاد اعلام شد؛

شوک به سپاهان با حضور بازیکن لیورپول!

نفرات اصلی الاتحاد عربستان مقابل سپاهان از سوی نونو سانتو معرفی شدند.

شوک به سپاهان با حضور بازیکن لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاتحاد عربستان پس از کسب پیروزی سه بر صفر در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق ازبکستان، از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان دومین دیدارش در این رقابت‌ها را برابر سپاهان ایران برگزار می‌کند.

عبدالله المعیوف، عمر هوساوی، مدالله العلیان، حسن کادش، مهند الشنقیطی، احمد بامسعود، انگولو کانته، فابینیو، ایگور کورونادو، رومارینیو و عبدالرزاق حمدالله 11 بازیکنی هستند که در ترکیب اولیه الاتحاد عربستان مقابل سپاهان ایران قرار گرفته‌اند.

1931493

مدالله العلیان، مدافع میانی و ایگور کورونادو، وینگر الاتحاد عربستان که در نخستین بازی آسیایی مقابل آلمالیق ازبکستان در ترکیب حضور نداشتند، برابر سپاهان به جمع نفرات اصلی این تیم اضافه شدند و به جای احمد شراحیلی و هارون کمارا به میدان خواهند رفت.

کریم بنزما، فوق ستاره فرانسوی الاتحاد که همراه با کاروان این تیم به ایران سفر نکرده، بزرگترین غایب مقابل سپاهان است و مارسلو گروهه، دروازه‌بان برزیلی نیز با وجود حضور در اصفهان در ترکیب و فهرست این بازی دیده نمی‌شود.

لوئیز فیلیپه، مدافع سرشناس ایتالیایی هم که احتمال حضورش در ترکیب الاتحاد مقابل سپاهان وجود داشت، در فهرست قرار نگرفته و مدافعان سعودی به میدان می‌روند.

1934478

مهم‌ترین نکته در ترکیب الاتحاد، حضور فابینیو برزیلی مقابل سپاهان است؛ بازیکنی که روز گذشته در آخرین تمرین تیمش در ورزشگاه نقش جهان حضور نداشت ولی امشب الاتحاد با دراختیار داشتن این ستاره سابق لیورپول وارد زمین می‌شود.

دیدگاه‌ها