کد خبر : 1969739 | 10 مهر 1402 ساعت 17:47 | 84.9K بازدید | 167 دیدگاه

قرارداد عیسی ثبت شد، دابو همچنان غایب است

آل کثیر بالاخره بازیکن سپاهان شد!

مشکلات مربوط به ثبت قرارداد عیسی آل کثیر حل شده و او می‌تواند در ادامه فصل تیم خود را همراهی کند.

آل کثیر بالاخره بازیکن سپاهان شد!

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مربوط به سقف بودجه تیم‌های حاضر در لیگ برتر باعث شده بود تا قرارداد عیسی آل کثیر و برایان دابو به ثبت نرسد و آنها تاکنون برای زردپوشان اصفهانی در هیچ مسابقه‌ رسمی‌ای به میدان نرفته‌اند.

روز گذشته بود که مهدی سلیمی، سرپرست سپاهان مدعی شد که مدیران باشگاه در حال مذاکره با عیسی و دابو هستند تا آنها مبلغ قراردادهای سال بعدشان را کاهش دهند تا سپاهان بتواند مجوز ثبت قرارداد این دو بازیکن را از سازمان لیگ دریافت کند.

1934464

در شرایطی که کاروان سپاهان با اتوبوس روانه استادیوم نقش جهان شده بود، عیسی آل کثیر نیز در میان اعضای تیم دیده شد که دیگر هم تیمی‌هایش را همراهی می‌کرد.

پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه حکایت از این داشت که مشکلات مربوط به قرارداد آل کثیر حل شده و نام این بازیکن در لیست دیدار با الاتحاد قرار گرفته بود و چنانچه بازی برگزار می‌شد، مورایس می‎توانست از عیسی استفاده کند.

1934465

به این ترتیب سپاهان علاوه بر شهریار مغانلو، رضا اسدی، کاوه رضایی، رضا شکاری و فرشاد احمدزاده، حالا عیسی آل‌کثیر را هم در خط حمله در اختیار دارد تا خط آتش ترسناک این تیم شعله پرحرارت‌تری در ادامه فصل داشته باشد.

این در شرایطی است که موانع بر سر راه ثبت قرارداد دابو همچنان وجود دارد و این بازیکن همچنان از دسترس کادر فنی سپاهان برای بازی خارج است.

دیدگاه‌ها