کد خبر : 1969666 | 10 مهر 1402 ساعت 12:30 | 23.9K بازدید | 17 دیدگاه

زکی‌پور مقابل چهارمین تیم عربستانی؛

خاطره خوش استقلالیِ سپاهان از سعودی‌ها(عکس)

مدافع چپ سپاهان تجربه تقابل با سه تیم عربستانی غیر از الاتحاد را داشته که امروز این بازی را هم انجام می‌دهد.

خاطره خوش استقلالیِ سپاهان از سعودی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در حالی امروز در دومین مسابقه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان قرار می‌گیرد که برخی از بازیکنان نماینده ایران تجربه تقابل با تیم‌های عربستانی را داشتند و در این بین، میلاد زکی‌پور ازجمله نفراتی به حساب می آید که بیشتر جدال را با سعودی‌ها انجام داده است.

میلاد زکی‌پور که یکی از مهره‌های کلیدی سپاهان در سال گذشته بود و در فصل جدید نیز نمایش تاثیرگذاری در سمت چپ خط دفاعی داشته و روی دو گل تیمش در لیگ برتر هم ایفای نقش کرده، حالا امیدوار است در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با الاتحاد عربستان نیز عملکرد موثری بر جای بگذارد.

زکی‌پور در حالی خود را آماده دیدار برابر الاتحاد کرده و در تمرین روز گذشته انگیزه زیاد و روحیه بالایی داشت که در گذشته تجربه تقابل با این تیم سعودی را نداشته، اما همراه با استقلال برابر سه باشگاه مختلف عربستانی ازجمله الهلال، الاهلی و التعاون قرار گرفته و خاطره خوشی از جدال با این تیم‌ها داشته است.

1934316

مدافع چپ حال حاضر سپاهان در زمان حضورش در استقلال 6 بار برای این تیم مقابل تیم‌های سعودی الهلال، الاهلی و التعاون قرار گرفته که 4 پیروزی را تجربه کرده و فقط دو شکست داشته که امیدوار است در نخستین جدال با الاتحاد نیز این آمار را بهتر کند و بازهم بدرخشد.

زکی‌پور که جزو مهره‌های کلیدی ژوزه مورایس در ترکیب سپاهان به حساب می‌آید، امروز کار سختی در تقابل با ستاره‌های الهلال ازجمله هارون کامارا و رومارینیو که بعضا از سمت چپ خط دفاعی حریف نفوذ می‌کنند، خواهد داشت ولی امیدوار است بازی موثری به نمایش بگذارد تا بتوانند در حضور تماشاگران‌شان نتیجه بگیرند.

دیدگاه‌ها