کد خبر : 1969581 | 10 مهر 1402 ساعت 00:19 | 30.5K بازدید | 13 دیدگاه

رم 2-0 فروزینونه: بالاخره مورینیو نفس راحت کشید!

رم در بازی خانگی مقابل فروزینونه با نتیجه 2-0 برنده شد و از بحران به صورت موقت خارج شد.

رم 2-0 فروزینونه: بالاخره مورینیو نفس راحت کشید!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هفتم سری A امشب رم از فروزینونه میزبانی کرد و یک برد به دست آورد تا یک مقدار شرایطش را بهبود ببخشد.

ویدئو: 312353

ژوزه مورینیو و تیمش برای کسب برد با تفاضل گل وارد این بازی شده بودند و موفق شدند تا پایان روی روند حملات حریف نظارت کامل داشته باشند.

جالوروسی موفق شد دقیقه 21 این بازی از حریف پیش بیفتد. اولین گل بازی روی حرکت تیمی به ثمر رسید. پس از چند پاس تمرین شده توپ به پائولو دیبالا رسید که او پشت به محوطه جریمه توپ را به روملو لوکاکو واگذار کرد.

1934141

مهاجم بلژیکی این توپ را در محوطه جریمه کنترل کرد، بازیکن مقابل خود را فریب داد و سپس با ضربه زمینی پای چپ دروازه فروزینونه را باز کرد.

به همین ترتیب رم موفق شد با نتیجه 1-0 تا پایان نیمه اول از حریف پیش باشد و برنده به رختکن برود. میزبان موفق شد این برتری را در نیمه دوم افزایش بدهد و دروازه خود را بسته نگه دارد.

1934142

عدم گلزنی فروزینونه تا جایی پیش رفت که در دقیقه 83 رم یک گل دیگر به ثمر رساند. دیبالا یک مرتبه دیگر پاس گل ارسال کرد و با ارسال قوس‌دار از روی ضربه ایستگاهی موجب شد تا لورنزو پلگرینی با ضربه پای راست از فاصله کم با دروازه موفق به گلزنی شود.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم رم، در دقیقه 1+90 بازی به جای دیبالا وارد زمین شد و چند دقیقه در زمین حضور داشت.

رم پیش از این بازی به دلیل کسب 5 امتیاز طی 6 بازی به شدت تحت فشار قرار داشت و مورینیو با این برد تا حدودی از کانون توجه هواداران خارج شد.

دیدگاه‌ها