کد خبر : 1969578 | 10 مهر 1402 ساعت 00:03 | 21.9K بازدید | 16 دیدگاه

دستگیری بی‌رحم‌ترین هواداران فوتبال انگلیس

پلیس دو تن از هواداران شفیلد ونزدی را پس از تمسخر بردلی لوری، کودک هوادار درگذشته ساندرلند، دستگیر کرد.

دستگیری بی‌رحم‌ترین هواداران فوتبال انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی شفیلد ونزدی مقابل ساندرلند در هفته نهم چمپیونشیپ، دو نفر از هواداران شفیلد ونزدی با نشان دادن عکسی از بردلی لوری، کودک هوادار ساندرلند که درگیر سرطان بود و در سال ۲۰۱۷ به طرز غم‌انگیزی درگذشت، او را مورد تمسخر قرار دادند. این عکس به طور گسترده‌ای در بین هواداران انگلیسی منتشر شد و آنها خواستار دستگیری این دو نفر و اخراج شدن‌ از شغل‌شان شدند.

1934135

باشگاه شفیلد ونزدی و پلیس اعلام کردند که در حال بررسی این اتفاق هستند و از هواداران ساندرلند و بستگان بردلی عذرخواهی کردند.

این کودک هوادار ساندرلند، در آن زمان قلب‌ها را در خارج و داخل زمین به تسخیر خود درآورده بود، زیرا او بیشتر عمر کوتاه خود را مشغول مبارزه با سرطان بود و با این حال عشق خود به ساندرلند را حفظ کرده بود. او همچنین رابطه نزدیکی هم با جرمین دفو بازیکن سابق ساندرلند داشت.

1934136

دیروز هنگامی که عکس‌های این دو مرد دست به دست شد، خشم گسترده‌ای به وجود آمد و ده‌ها نفر خواستار دستگیری این دو شدند. پلیس اکنون در بیانیه‌ای گفته است: «افسران دو مرد را در ارتباط با تحقیقات جاری در مورد تخلفات نظم عمومی پس از یک مسابقه فوتبال دستگیر کردند.»

دیدگاه‌ها