کد خبر : 1969437 | 09 مهر 1402 ساعت 13:52 | 8.3K بازدید | 30 دیدگاه

نکات مهم‌تری از بازی فردا وجود دارد

قرار مورایس با سپاهانی‌ها: فردا ورزشگاه پر باشد!

سرمربی سپاهان ابراز امیدواری کرد بتوانند با حمایت تماشاگران‌شان مقابل الاتحاد نتیجه بگیرند.

قرار مورایس با سپاهانی‌ها: فردا ورزشگاه پر باشد!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان ایران در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان ضمن خوشامدگویی به خبرنگاران عنوان کرد: آغوش من برای حضور اصحاب رسانه همیشه باز است و مطمئنا فردا مسابقه جذابی خواهد بود؛ حتی برای شما خبرنگاران. امیدوارم تمام عکاسان و خبرنگاران در بازی فردا حضور پیدا کنند.

او ادامه داد: چیزی که من می بینم، این است که نکات بسیار مهم تری از مسابقه فردا هست و واقعیت هم دارد؛ البته جذابیت این بازی و حضور تیم های عربستان سعودی در ایران حائز اهمیت است و می خواهیم فردا در کنار هم از مسابقه لذت ببریم.

1933850

سرمربی سپاهان اضافه کرد: واضح است که ما نماینده کشور ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید برای فوتبال ایران و هواداران سپاهان در مسابقه فردا به میدان برویم و امیدوارم ورزشگاه کاملا پر شود، وگرنه حداکثر جمعیت را در استادیوم ببینیم و حمایت تماشاگران را داشته باشیم و حتی افرادی که به هر دلیلی نتوانستند به ورزشگاه بیایند، امیدوارم شاهد مسابقه جذاب و خوبی باشند. ضمن اینکه اطمینان دارم فردا تماشاگران جو زیبایی به وجود می آورند.

مورایس  تصریح کرد: چه چیزی می خواهیم فردا به نمایش بگذاریم و مردم می خواهند از ما ببیند؟ باید یک بازی با کیفیت، خوب و جو لذت بخش باید در مسابقه فردا رقم بخورد و عدالت هم اتفاق بیفتد.

او یادآور شد: دوستان‌مان در الاتحاد به ایران و اصفهان آمدند و به گرمی از آنها استقبال کردیم و می خواهیم در عربستان هم چنین شرایطی برای ما رقم بخورد و این نتیجه را از بازی فردا خواستار هستیم.

1933851

دیدگاه‌ها