کد خبر : 1969407 | 09 مهر 1402 ساعت 12:28 | 26.8K بازدید | 5 دیدگاه

سرنوشت متفاوت دوستان صمیمی

بواتنگ به بایرن برگشت، دژاگه منتظر تیم بعدی!

ژروم بواتنگ مدافع سابق بایرن مونیخ پس از دوری دو ساله به جمع باوارایی‌ها باز می‌گردد.

بواتنگ به بایرن برگشت، دژاگه منتظر تیم بعدی!

به گزارش ورزش سه، باشگاه باواریایی در حال حاضر در تلاش است تا ژروم بواتنگ، مدافع سابق خود را به آلیانتس آرنا بازگرداند. این بازیکن قبلاً معاینات پزشکی اولیه را انجام داده است.

انتظار می رود مذاکرات بین باشگاه و مدافع آلمانی امروز یکشنبه در مورد بازگشت بواتنگ به تیم سابقش با قرارداد تا پایان فصل از سر گرفته شود. این منبع اعلام کرد که بواتنگ ظرف چند ساعت آینده در تمرینات تیمی حاضر خواهد شد.

ملی پوش سابق آلمانی از زمان جدایی اش از لیون فرانسه در ژوئیه گذشته و تبدیل شدن به یک بازیکن آزاد، در حال حاضر بدون تیم مانده است.

بایرن فقط مثلث دایوت اوپامکانو، ماتییس دی لیخت و کیم مین جائه را در پست دفاع میانی در اختیار دارد و دومی به دلیل حضور با تیم ملی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا، ژانویه آینده مسابقات رسمی را از دست می‌دهد.

1933798

شایان ذکر است که این بازیکن 35 ساله بین سال‌های 2011 تا 2021 برای تیم باواریایی بازی کرد و عناوین زیادی را با این تیم به دست آورد که مهم ترین آن دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود.

ژروم بواتنگ که در تیم جوانان آلمان هم‌تیمی اشکان دژاگه بود و رابطه خوبی همیشه با این ستاره ایرانی داشته به میادین باز خواهد گشت و باید دید که دژاگه که او نیز هنوز به تیمی نپیوسته و تمریناتش را به صورت انفرادی در برلین دنبال می‌کند برای آینده فوتبالی خود چه تصمیمی می‌گیرد.

1933797

دیدگاه‌ها