کد خبر : 1969329 | 09 مهر 1402 ساعت 00:50 | 13.8K بازدید | 20 دیدگاه

در آمریکا همه پیراهن مسی را می‌خواهند

پیراهن لیونل مسی، ابرستاره تیم اینترمیامی، پر فروش ترین لباس لیگ آمریکا شد.

در آمریکا همه پیراهن مسی را می‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، لیست پرفروش ترین پیراهن های لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا منتشر شده است و مطابق انتظار پیراهن مسی پرفروش ترین آنهاست و این هم تنها بعد از مدت بسیار کوتاه حضورش در این تیم به دست آمده است. این ستاره آرژانتینی از زمان ورودش به میامی از پاری‌سن‌ژرمن در ماه جولای، به لیگ آمریکا گرما بخشید و تعجبی ندارد که ببینیم تقاضای زیادی برای پیراهن او وجود دارد. او شروعی درخشان هم برای اینترمیامی داشت توانست دربازی های داخلی برای این تیم 10 گل به ثمر برساند.

دو نفر از هم تیمی های او در اینترمیامی- سرخیو بوسکتس و یوزف مارتینز- نیز در جمع 25 پیراهن برتر قرار گرفتند.

ژائو کلاوس، ستاره سنت لوئیس سیتی، در رتبه دوم فهرست قرار گرفت، هانی مختار از نشویل سوم شد و سباستین دریوسی و کارلوس ولا به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

دو ستاره سابق لیگ برتر انگلیس یعنی چیچارتو هرناندز و ژردان شقیری هم به ترتیب در رده دوازدهم و بیست و پنجم قرار گرفتند.

1933603

بهترین بازیکن فصل قبل، لویسیانو آکوستا، هافبک اف سی سینسیناتی که در 28 بازی در لیگ 15 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل را هم ثبت کرد، توجهات کافی را به خود جلب نکرده است و در لیست 25 پیراهن برتر حضور نداشت.

مسی حدودا نزدیک به یک ماه است با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و نتوانسته که تیمش را دربازی های لیگ همراهی کند و با عدم حضور مسی، نه تنها عملکرد تیمی اینتر میامی با افت محسوس مواجه شده است بلکه دیگر خبری از تماشاگران پرشوری که هر بازی به استادیوم این تیم هم می رفتند نیست.

دیدگاه‌ها