کد خبر : 1969296 | 08 مهر 1402 ساعت 22:57 | 26.3K بازدید | 76 دیدگاه

خیرونا 0-3 رئال: سبقت از بارسا با برد مقتدرانه

رئال مادرید در هفته هشتم لالیگا موفق شد خیرونا را در خانه‌اش شکست دهد تا با عبور از بارسلونا به تنهایی در صدر جدول بایستد.

خیرونا 0-3 رئال: سبقت از بارسا با برد مقتدرانه

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هشتم لالیگا امشب رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خیرونا به میدان رفت و به برتری پرگل دست یافت.

ویدئو: 312249

شاگردان آنچلوتی در این بازی از حریفی که این روزها در لالیگا با صدرنشینی پیش از شروع این هفته سروصدا کرده بود، زود پیش افتادند.

1933539

اولین گل میهمان در این بازی توسط خوسلو در دقیقه 18 به ثمر رسید. جود بلینگام حوالی محوطه جریمه همبازی خود را در حال حرکت رو به دروازه دید که با ارسال دیدنی بیرون پای راست او را صاحب موقعیت گلزنی کرد و خوسلو با یک تکل بلند این توپ را وارد دروازه کرد.

1933540

رئال برای رسیدن به گل دوم مانند گل اول انتظار نکشید و اورلین شوآمنی دقیقه 21 تیمش‌ را دوباره پیش انداخت. ارسال بلند تونی کروس از روی ضربه کرنر را هافبک فرانسوی با ضربه سر وارد دروازه کرد تا دومین گلزن این بازی باشد.

در نیمه اول که با برتری 2-0 رئال مادرید سپری شد، بازیکنان خیرونا اعتقاد داشتند که برخورد آرنج خوسلو در محوطه جریمه با دالی بلیند در دقیقه 39 باید خطای پنالتی اعلام می‌شد که داور دستور به ادامه بازی داد.

اگرچه خیرونا تلاش زیادی داشت تا نتیجه بازی را تغییر دهد اما کپا آریسابالاگا با کلین شیت زمین را ترک کرد و در نیمه دوم این رئال بود که یک مرتبه دیگر به گل رسید.

1933541

پس از اینکه شوت سنگین خوسلو توسط دروازه‌بان بلوکه شد، مهاجم اسپانیایی سعی بر کنترل مجدد توپ داشت که آن را به بلینگام پاس داد. هافبک انگلیسی بدون مکث این توپ را با شوت پای راستش وارد دروازه حریف کرد تا یک شب درخشان دیگر را در لالیگا به نام خود کند.

اتفاق مهم نیمه دوم اخراج ناچو بود. او به دلیل خطای خشن روی بنونیدو پورتو با بررسی VAR کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و در دقیقه 4+90 زمین را ترک کرد.

رئال با این پیروزی 21 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی لالیگا صعود کرد. خیرونای 19 امتیازی هم در رده سوم پایین‌تر از بارسلونا ماند.

دیدگاه‌ها