کد خبر : 1969295 | 08 مهر 1402 ساعت 22:28 | 39K بازدید | 40 دیدگاه

دردناک‌ترین گل به خودی سال: تسلی‌ناپذیر! (عکس)

لیورپول در بازی‌ای که با اشتباهات بسیاری از سوی بازیکنان خودی همراه بود،‌ در تاتنهام هاتسپر با گل به خودی جوئل ماتیپ در دقیقه ۶+۹۰ مغلوب تاتنهام شد.

دردناک‌ترین گل به خودی سال: تسلی‌ناپذیر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول تا این مقطع از فصل توانسته بود چند بازی از بازی‌های خود را با کامبک پیروز شود و بازی باخته را با برد به اتمام برساند. اما داستان این بازی متفاوت بود. در حالی که تیم یورگن کلوپ در نیمه اول ده نفره شد و گل اول را هم دریافت کرد، اما کودی گاکپو اجازه نداد تاتنهام با برد راهی رختکن شود و در وقت‌های اضافه نیمه اول گل مساوی را به ثمر رساند.

در صورتی که همه تصور می‌کردند که لیورپول می‌تواند گل دوم را هم بزند و پیروز بازی شود، اما اخراج دیوگو ژوتا همه چیز را عوض کرد. 

1933523
1933522
1933521
1933524

بعد از اخراج این بازیکن، لیورپول به نتیجه مساوی راضی شد و عقب کشید. در عوض تاتنهام فشار حملات خود را بیشتر کرد تا فرصت پیروزی مقابل تیم ۹ نفره را از دست ندهد. ۶ دقیقه وقت اضافه نیمه دوم زمان زیادی بود تا تاتنهام سه امتیاز بازی را کسب کند و این اتفاق هم افتاد.

در دقیقه ۹۶ پدرو پورو با یک ارسال زمینی از سمت راست توپ را به مقابل دروازه فرستاد و جوئل ماتیپ با یک دفع توپ محکم توپ را به طاق دروازه چسباند تا تاتنهام با یک گل به خودی پیروزی این بازی جذاب و پرحاشیه شود.

لیورپول با این باخت فرصت صدرنشینی را از دست داد و تاتنهام هم با ۳ امتیاز کسب‌شده به رتبه دوم صعود کرد.

دیدگاه‌ها