کد خبر : 1969251 | 08 مهر 1402 ساعت 19:46 | 16.3K بازدید | 11 دیدگاه

سه گل برای یک شروع تاریخی (عکس)

بایر لورکوزن با ارائه یک بازی هوشمندانه ۳-۰ ماینتس را شکست داد و به صدر جدول بوندس‌لیگا صعود کرد.

سه گل برای یک شروع تاریخی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" بایرلورکوزن عصر امروز در هفته ششم بوندسلیگا، با ارائه یک بازی با فکر و تمرکز در خانه ماینتس، موفق به کسب برد قاطعانه 3-0 شد. این برد تاریخی منجر به ثبت بهترین شروع فصل تاریخ لورکوزن با 5 برد و یک تساوی شد و این تیم موفق شد که در هفته ششم بار دیگر یه صدر جدول برسد. 
تیم بایر لورکوزن در این بازی موفق به انجام یک عملکرد دفاعی مستحکم شد تا تیم میزبان با وجود 10 اقدام به شوت زنی موفق به خلق یک موقعیت جدی گل هم نشوند. از آن سو بایرلورکوزن فرصت طلب و دقیق عمل کرد و از 6 ضربه به دروازه موفق به ثبت دو گل شد. گل اول این تیم روی اشتباه مدافع و گل به خودی بازیکن ماینتس به ثمر رسید. گل دوم این تیم روی یک ضربه آزاد پای چپ توسط الکس گریمالدو به ثمر رسید و گل سوم هم روی یک همکاری تیمی خوب در یک ضد حمله برق آسا، توسط یوناس هافمن و روی پاس امینه عدلی، بازیکنی که تنها دو دقیقه از ورودش به زمین می گذشت، به ثمر رسید.

1933396

ژابی آلونسو در بازی امشب، نهایت دقت را در انتخاب ترکیب و سبک بازی به خرج داد و تعویض های مناسبی را برای در دست گرفتن بازی انجام داد که همگی درخشان و موفق بودند. تیم شاداب و جسور این اسطوره اسپانیایی قطعا به صورت اتفاقی در این جایگاه قرار ندارد و برای ادامه فصل حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

1933395

این تیم بعد از این برد روحیه بخش و صدرنشینی، سه روز بعد در چهارچوب مسابقات لیگ اروپا به مصاف تیم نروژی مولد خواهند رفت و پنج روز بعد در تاریخ 8 اکتبر در بوندسلیگا میزبان کلن خواهند بود.

دیدگاه‌ها