کد خبر : 1969221 | 08 مهر 1402 ساعت 17:26 | 17.8K بازدید | 16 دیدگاه

بزرگترین پیشنهاد را به خاطر شما رد کردم

طعنه آقای خاص به رم: بی‌معرفت نباشید!

ژوزه مورینیو مدعی شد سه ماه پیش بزرگترین پیشنهاد ممکن را به خاطر قولی که به جالوروسی داده بود رد کرده است.

طعنه آقای خاص به رم: بی‌معرفت نباشید!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به نتایج ضعیف و دور از انتظار رم در شروع فصل جدید سری آ ژوزه مورینیو سرمربی این تیم به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

مورینیو اما امروز همانطور که از روحیه جنگنده او انتظار می‌رفت حاضر نشد تقصیر شرایط جالوروسی را بپذیرد و گفت مشکل رم شخص او نیست. مورینیو همچنین در اظهاراتی جنجالی مدعی شد اخیرا یک پیشنهاد بزرگ، که از آن به عنوان بزرگترین پیشنهاد ممکن یاد کرد، را به خاطر قولی که به جالوروسی داده بوده رد کرده است.

رم در حال حاضر نزدیک به منطقه سقوط سری آ قرار دارد و نتایج او در هفته‌های آغازین این فصل بدترین نتایجی است که مورینیو در طول دوران مربی‌گری‌اش گرفته است.

سرمربی جالوروسی که در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل فروزینونه شرکت کرده بود گفت:" ما می‌خواهیم برنده شویم و باید برنده شویم. نباید دنبال بهانه باشیم. وقتی از سه بازی اول فقط یک امتیاز گرفتیم این بار بزرگی روی دوش برخی بازیکنها گذاشت. فکر می‌کردم بعد از برد مقابل امپولی و شریف این بار از روی شانه‌هایشان برداشته می‌شود ولی این اتفاق نیفتاد".

1933295

مورینیو در ادامه گفت:" در شرایط نرمال تساوی خارج از خانه مقابل تورینو نتیجه مثبتی است ولی من انتظار داشتم مقابل جنوا فراز و نشیب نداشته باشیم و بهتر بازی کنیم که البته اینطور نشد. حالا چطور باید به مسیر برگردیم؟ فردا باید شجاعت این را داشته باشیم که وارد زمین شویم، باید جسارت این را داشته باشیم که واکنش هواداران بزرگ رم را قبول کنیم. هواداران هر چه بگویند چه مثبت و چه منفی باید به آنها احترام بگذاریم. در عین حال باید به فروزینونه هم احترام بگذاریم".

از مورینیو پرسیده شد که آیا رم قرارداد جدیدی به او پیشنهاد داده است؟ آقای خاص در جواب گفت:" دوست ندارم درباره شرایط فرضی صحبت کنم. آنچه می‌توانم بگویم این است که سه ماه پیش در بوداپست بعضی‌ها به باخت ما در فینال چنان واکنش نشان دادند که انگار فاجعه‌ای رخ داده و من ممکن است بروم. در بوداپست به بازیکنها گفتم می‌مانم. دو روز بعد با اسپتزیا بازی کردیم و من در زمین بودم و به هواداران گفتم می‌مانم. دو سه روز بعد با دن فریدکین رئیس باشگاه صحبت کردم و گفتم می‌مانم".

آقای خاص در ادامه گفت:" در طول تابستان بزرگترین و دیوانه‌وارترین پیشنهادی که یک مربی در دنیای فوتبال می‌تواند داشته باشد را دریافت کردم و ردش کردم چون به بازیکنها، به فریدکین و به هواداران قول داده بودم  درحالیکه سه ماه گذشته به نظر می‌رسد مشکل من هستم. ولی این را قبول ندارم. من مشکل نیستم. همه چیز به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و نمی‌شود گفت یک نفر مسئول همه شکست‌ها است. همینطور که نمی‌شود یک نفر را مسئول همه پیروزی‌ها دانست. ما همه در مقابل شکست و پیروزی مسئولیم".

دیدگاه‌ها