کد خبر : 1969199 | 08 مهر 1402 ساعت 15:15 | 28.6K بازدید | 25 دیدگاه

آزمون، خارج از ترکیب احتمالی آاس رم

وبسایت vocegiallorossa نام آزمون را در بین بازیکنان ذخیره آاس رم برای بازی این هفته قرار داد.

آزمون، خارج از ترکیب احتمالی آاس رم

به گزارش "ورزش سه"، تیم آاس رم فردا در دیداری مهم میزبان فروزینونه خواهد بود که این فصل هدایت خود را به اوزبیو دی فرانچسکو، سرمربی 54 ساله ایتالیایی، سپرده و نتایج خوبی را هم کسب کرده است.

نکته مهم در مورد دی فرانچسکو این است که او دو فصل هدایت آاس رم را برعهده داشت و نتایج نسبتا خوبی را هم رقم زد، اما بعد از برکناری، دو تجربه ناموفق در سمپدوریا و کالیاری داشت و حالا با فروزینونه خود را اثبات می‌کند.

او از شش بازی 9 امتیاز کسب کرده و این در حالی است که رم با هدایت ژوزه مورینیو تنها 5 امتیاز کسب کرده ودر قسمت پایینی جدول حضور دارد و برای بهبود جایگاه ملزم به برتری برابر این سرمربی است.

نکته جالب اینکه در این بازی هم سردار آزمون روی نیمکت حضور خواهد داشت و آنطور که vocegiallorossa نوشته، او در ترکیب اصلی رم جای نخواهد گرفت.

روملو لوکاکو گزینه نخست برای این بازی در خط حمله است و دیبالا به همراه پیگرینی دو وینگر پشت سر او خواهند بود تا آزمون و بلوتی از روی نیمکت کار را آغاز کنند.

ترکیب احتمالی (3-5-2): روی پاتریسیو، چلیک، مانچینی، ندیکا، کارسدورپ، کریستانته، پاردس، پلگرینی، اسپینازولا، دیبالا، لوکاکو
ذخیره: سیوایر، بوئر، کریستنسن، بووه، پاگانو، پیسیلی، الشراوی، زالوسکی، آزمون و بلوتی

دیدگاه‌ها