کد خبر : 1969138 | 08 مهر 1402 ساعت 11:59 | 34.6K بازدید | 14 دیدگاه

تغییر 180 درجه‌ای بارسا: این ستاره تا 2029 می‌ماند

مدیران بارسلونا قصد دارند قرارداد فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی، را تا سال 2029 تمدید کنند.

تغییر 180 درجه‌ای بارسا: این ستاره تا 2029 می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا نهایت تلاشش را در تابستان سال گذشته به کار گرفت که دی‌یونگ را برای قبول پیشنهاد منچستریونایتد متقاعد کند.

این بازیکن علاقه زیادی به ادامه حضورش در بارسلونا داشت و با وجود تمام فشارها و حتی نیمکت‌نشینی و اظهارات ژاوی تصمیم گرفت بماند و بار دیگر خودش را به ترکیب اصلی این تیم برساند.

او در این کار موفق هم شد، هرچند مصدومیت دیگر هافبک‌‎ها هم به او کمک کرد، اما در نهایت توانست توانایی‌هایش را بار دیگر با پیراهن بارسا ثابت کند و به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم هم تبدیل شود. 

1930081

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که مدیران این باشگاه به حدی از عملکرد او راضی هستند که تمدید قراردادش را به یکی از اولویت‌های دکو به عنوان مدیر ورزشی بارسا تبدیل کرده‌اند.

دی‌یونگ در حال حاضر بیشترین دستمزد را در بین تمامی بازیکنان بارسا دریافت می‌کند اما در این قرارداد جدید دستمزد او در طولانی مدت کاهش پیدا خواهد کرد و او مشکلی هم با این موضوع نخواهد داشت.

پیشنهاد تمدید قرارداد بارسا به این ستاره هلندی تا سال 2029 است و آنها امیدوار هستند که مذاکرات هرچه زودتر به نتیجه برسد و قرارداد جدید با دی‌یونگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن امضا شود.

دیدگاه‌ها