کد خبر : 1969114 | 08 مهر 1402 ساعت 09:48 | 37.9K بازدید | 42 دیدگاه

طعنه سنگین بارسلونا به راموس: از تو ممنونیم!

سرخیو راموس، مدافع سویا، با گل به خودی برابر بارسلونا به سوژه اصلی این بازی تبدیل شده است.

طعنه سنگین بارسلونا به راموس: از تو ممنونیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لالیگا به مصاف سویا رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.

شاگردان ژاوی در حالی سه امتیاز این بازی خانگی را به دست آوردند که دو تیم در فاصله 14 دقیقه به پایان وقت قانونی بازی همچنان در باز کردن دروازه یکدیگر ناکام بودند و با تساوی بدون گل به کارشان ادامه می‌دادند.

اما یک اشتباه از راموس و توپی که به پای او برخورد کرد باعث شد که دروازه‌بان سویا نتواند به‌موقع واکنش نشان دهد و این گل تعیین‌کننده سرنوشت بازی و پیروزی بارسا در این دیدار شد.

این اتفاق تلخی برای این مدافع اسپانیایی بود که سالیان طولانی در ترکیب رئال مادرید برابر بارسا به میدان رفته بود و بسیاری از هواداران این تیم امیدوار بودند که در بازی شب گذشته هم به گرفتن امتیاز از بارسا کمک کند. 

1932964

روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است، تیتر امروز خودش را به راموس اختصاص داد. او با طعنه به گل به خودی شب گذشته این بازیکن که سه امتیاز برای این تیم می‌ارزید نوشت: «از تو ممنونیم راموس.»

بارسا با این پیروزی راهی صدر جدول شد و حالا باید منتظر مصاف رئال مادرید و خیرونا باشد که هر دو رقیب این تیم در کورس قهرمانی این فصل هستند.

دیدگاه‌ها