کد خبر : 1969087 | 08 مهر 1402 ساعت 01:32 | 35.1K بازدید | 27 دیدگاه

ژاوی: سرخیو راموس را دوست دارم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، با وجود گل به خودی سرخیو راموس او را همچنان یکی از مدافعان برتر می‌داند.

ژاوی: سرخیو راموس را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته هشتم لالیگا به مصاف سویا رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد.

تنها گل این بازی توسط سرخیو راموس در دقیقه 76 به ثمر رسید و با این وجود ژاوی هرناندز از او به عنوان یک از بازیکنان باتجربه تمجید می‌کند.

ژاوی درباره این بازی گفت: "موقعیت‌هایی خلق کردیم، در مقابل یک تیم بزرگ احساس راحتی داشتیم. خوشحال و راضی هستیم، اما باید ضربات پایانی را بهتر کنیم. امروز بازی خود را پیدا کردیم، باید به همین شکل بازی کنیم تا در مسابقات بیشتری پیروز شویم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و خوب حمله کردیم. فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های ما بود، اما ناامید هستیم چون زودتر گل نزدیم.

1932899

بولت پرسپولیسگل به خودی راموس؟

بولت زیر مجموعهسرخیو راموس یک مدافع فوق العاده است. دیدن او در سطح بالا در این سن و سال باورنکردنی است. او یک حرفه‌ای بزرگ است و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. امروز بدشانس بود که گل به خودی زد اما من او را خیلی دوست دارم.

بولت پرسپولیسسویا؟

بولت زیر مجموعهمقابل سویا که قهرمان لیگ اروپا است، فوتبال فوق العاده‌ای بازی کردیم.

بولت پرسپولیسآیا تصویر راموس و لامینه یامال در سال 2015 را دیدید؟

بولت زیر مجموعه"فوتبال دیوانه کننده است. این شرایط زندگی است. غیرمنتظره است. راموس همچنان بازی می‌کند و امروز خوب بود.

بولت پرسپولیسفرمین لوپز؟

بولت زیر مجموعهفرمین خیلی خوب بازی کرده، او یک بازیکن بزرگ است. امیدوارم او برای مدت طولانی در باشگاه باشد.

بولت پرسپولیسگاوی؟

بولت زیر مجموعهمن به گاوی ایمان زیادی دارم. او روح تیم است. ما خوب بازی کردیم، یک بازی بسیار خوب. ما حملات مختلفی داشتیم و شایسته گل‌های بیشتری بودیم. همه چیز روی برنامه تاکتیکی ما بسیار خوب پیش رفت.

بولت پرسپولیسبازی رئال و خیرونا؟

بولت زیر مجموعهباید فردا در جشن تولد شرکت کنم، بنابراین نمی‌توانم بازی خیرونا - رئال مادرید را تماشا کنم. من نتیجه‌ را پیگیری خواهم کرد، بهترین تیم برنده خواهد شد. قبلاً کارمان را مقابل یک تیم بزرگ انجام دادیم.

بولت پرسپولیسمصدومیت رافینیا؟

بولت زیر مجموعهفردا درباره مصدومیت رافینیا بیشتر اطلاعات خواهیم داشت. امیدوارم بعد از فیفادی او را در اختیار داشته باشم. خوشحالم که این همه بازیکن از لاماسیا را در تیم اصلی می‌بینم: گاوی، لامینه، فرمین، بالده... من به آن‌ها افتخار می‌کنم.

دیدگاه‌ها