کد خبر : 1969065 | 07 مهر 1402 ساعت 23:36 | 26.3K بازدید | 14 دیدگاه

فوق‌ستاره یک پنالتی هدر داد ولی دو گل را ساخت

صدرنشینی الهلال در شب سیاه و سفید نیمار!

در شبی که نیمار یک ضربه پنالتی را از دست داد ولی دو گل را پایه گذاری کرد، الهلال از سد الشباب گذشت و به صدر جدول صعود کرد.

صدرنشینی الهلال در شب سیاه و سفید نیمار!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین دیدار هفته هشتم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، الهلال موفق شد با 2 گل از سد الشباب عبور کند و با توجه به توقف الاتحاد برابر الفیحاء، صدر جدول رده بندی را به خود اختصاص بدهد.

ویدئو: 312163

الهلال در دقیقه 22 صاحب یک ضربه پنالتی شد که البته داور در ادامه تصمیم خود را عوض کرد. ارسال نیمار به روی دروازه با سرنگونی الکساندر میتروویچ در محوطه جریمه الشباب همراه شد که ایوان سینروس، داور السالوادوری مسابقه ابتدا خطای پنالتی اعلام کرد اما پس از بررسی صحنه توسط VAR این پنالتی رد شد.

نیمار در دقیقه 29 فرصت بسیار خوبی داشت که ضربه او با برخورد به یکی از مدافعان الشباب که روی خط دروازه ایستاده بود، راهی کرنر شد. نیمار دقایقی بعد با یک پاس چیپ دیدنی، مالکوم را صاحب فرصت کرد که شوت او در موقعیت تک به تک با برخورد به کیم سئونگ گیو دور شد.

1932847

الهلال در دقیقه 36 بهترین فرصت گلزنی را به دست آورد. پس از سرنگونی ساویچ در محوطه جریمه، داور بازی یک خطای پنالتی را به سود آبی پوشان اعلام کرد که نیمار پشت این توپ ایستاد ولی ضربه فوق ستاره برزیلی را کیم سئونگ گیو، سنگربان کره‌ای الشباب به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه 40 بازی روی کرنر ارسالی نیمار، نوس فرصت گلزنی داشت که ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت و در نهایت نیز بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1932849

کاراسکو می‌توانست در دقیقه 52 گل نخست بازی را به ثمر برساند ولی شوت محکم او از زاویه بسته با برخورد به محل تلاقی تیرهای افقی و عمودی به بیرون رفت. دقایقی بعد سالم الدوسری موقعیت خوبی داشت که ضربه او با برخورد به مدافع الشباب، ضرب آن گرفته شد و گلر الشباب به راحتی موفق به مهار آن شد.

الهلال در دقیقه 61 توانست به گل برسد ولی به دلیل حضور میتروویچ در آفساید، گل روبن نوس رد شد. چند دقیقه بعد و روی پاس طلایی نیمار، مایکل دلگادو در موقعیت خوبی قرار گرفت که شوت کم جان او را کیم سئونگ گیو مهار کرد.

بالاخره قفل دروازه الشباب در دقیقه 68 باز شد. ارسال کرنر نیمار به روی دروازه با ضربه سر تماشایی کالیدو کولیبالی به گل نخست الهلال تبدیل شد تا بالاخره آبی‌های ریاض بتوانند دروازه حریف را باز کنند.

1932848

گل دوم الهلال نیز روی حرکت تماشایی نیمار به دست آمد. پس از اینکه ستاره برزیلی یک مدافع را از پیش رو برداشت و با یک پاس در عرض دیدنی مدافع دوم را نیز فریب داد، میتروویچ در برابر دروازه خالی قرار گرفت که شوت کم جان او را ابتدا گلر الشباب با یک شیرجه دیدنی از روی خط برگشت داد ولی در ادامه توپ برابر میتروویچ قرار گرفت و او موفق شد دروازه حریف را برای بار دوم باز کند.

در نهایت نیز این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود الهلال به پایان رسید تا آبی پوشان شهر ریاض موفق شوند با کسب 20 امتیاز صدر جدول رده بندی لیگ حرفه‌ای عربستان را از آن خود کنند.

دیدگاه‌ها