کد خبر : 1969052 | 07 مهر 1402 ساعت 22:05 | 26.9K بازدید | 9 دیدگاه

ترکیب پورتو برابر بنفیکا با دو تغییر

استارت طارمی برای فتح دالوز از دقیقه صفر

ترکیب پورتو برای دیدار حساس برابر بنفیکا اعلام شد که مهدی طارمی جزو نفرات شروع کننده مسابقه است.

استارت طارمی برای فتح دالوز از دقیقه صفر

به گزارش "ورزش سه"، در بزرگترین دیدار هفته رقابت‌های لیگای پرتغال، بنفیکا در استادیوم دالوز شهر لیسبون میزبان پورتو است. مسابقه‌ای فوق العاده حساس که به دیدار کلاسیک معروف است.

سرجیو کونسیسائو برای این مسابقه تصمیم گرفته است تا دو تغییر را نسبت به بازی قبل برابر ژیل ویسنته در ترکیب تیمش ایجاد کند. روماریو بارو و په‌په از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند.

همچون همیشه دیوگو کاستا در درون دروازه قرار گرفته است. فابیو کاردوسو و دیوید کارمو در قلب خط دفاعی ایستاده‌اند. در سمت راست خط دفاعی ژائو ماریو انجام وظیفه می‌کند و وندل در سمت چپ حضور دارد.

1932823

آلان وارلا و استفن اوستاکیو هافبک‌های میانی هستند. گالنو، روماریو بارو و په‌په نیز عناصر تهاجمی اژدها به شمار می‌روند و مهدی طارمی نیز در نوک خط حمله پورتو بازی خواهد کرد.

دو تیم در ابتدای فصل و در مسابقه سوپرجام پرتغال به مصاف هم رفتند که بنفیکا موفق شد با 2 گل از سد حریف قدیمی خود عبور کند و کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد و حالا اژدها در پی جبران آن شکست است.

در حال حاضر پورتو با شانزده امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به اسپورتینگ در رده دوم ایستاده و بنفیکا نیز با پانزده امتیاز سوم است.

دیدگاه‌ها