کد خبر : 1969048 | 07 مهر 1402 ساعت 21:30 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

پُرگل‌ترین دیدار هفته برنده نداشت؛

دومینوی گلزنی در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم

یکی از نفس‌گیرترین نبردهای لیگ‌برتر ، دیدار کلاسیکی که هشت‌گل داشت، اما تیمی که از زمین خارج شد نه چهره برنده‌ها را داشت و نه بازنده‌ها را. با نتیجه‌‌‌ای چهار _ چهار

دومینوی گلزنی در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم

به گزارش "ورزش سه"، پُرگل‌ترین و پُرتماشاگرترین دیدار هفته برنده‌ای نداشت و جدال بالانشین‌ها با تساوی چهار _ چهار خاتمه یافت. نتیجه‌ای که با لبخند دارودسته صدرنشیان همراه بود، بدین معنا که آنا صنعت قم جایگاه سوم را به سفیرگفتمان واگذار نمود و اختلاف مس‌سونگون با صدرنشین لیگ به عدد چهار رسید.

یکی از نفس گیرترین نبردهای لیگ برتر، دیدار کلاسیکی با هتریک علی‌رضا وفایی و با قضاوت بحث‌برانگیز داوران از صحنه‌ای به صحنه دیگر، و سرانجام نتیجه تساوی که رقابت برای قرار گرفتن در رتبه اول تا چهارم لیگ را داغ نگاه داشت و تپنده.

1932817

مس‌سونگون چهار بار از میزبانش پیش افتاد و هر چهار بار را زخم‌پذیر بود. در مقاطعی از بازی حاکم مطلق بود و گاهی روند نزولی را پیمود. از طرفی دیگر آنا صنعت با توفان علی‌رضا وفایی فوق ستاره‌اش، گل‌ها را دومینو وار جبران کرد و از اولین شکست خانگی گریخت.

بولت سرشاخهدر ادامه مروری داریم بر حواشی دیگر این مسابقه:

بولت زیر مجموعهابوالقاسم عروجی در میان تشویق طرفداران، با هم تیمی‌های خود و هواداران خداحافظی کرد و از این پس در لیگ عراق توپ خواهد زد.

بولت زیر مجموعهبرای آنا‌صنعت در این دیدار ، شهاب‌بشری دوست ( یک‌گل) و علی‌رضا وفایی ( سه‌گل ) موفق به گلزنی شدند

1932815

بولت زیر مجموعهگل‌های تیم مس‌سونگون را بلال اسمعیلی _ بهروز عظیمی _ مرتضی عزتی _ محمد شجری به ثمر رساندند

بولت زیر مجموعهبا نتیجه‌ بدست آمده، مس‌سونگون با بیست امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و آنا صنعت قم با پانزده امتیاز و یک پله نزول در رتبه چهارم جدول جای گرفت.

دیدگاه‌ها