کد خبر : 1969012 | 07 مهر 1402 ساعت 18:48 | 29K بازدید | 10 دیدگاه

اعلان جنگ به آقای خاص: مرد باش و مسئولیت بپذیر!

ماریو بالوتلی در اظهارنظری تند از مربی سابقش ژوزه مورینیو انتقاد کرد و گفت او باید مثل یک مرد مسئولیت بپذیرد و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکند.

اعلان جنگ به آقای خاص: مرد باش و مسئولیت بپذیر!

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی، یکی از جنجالی‌ترین ستاره‌های فوتبال در سال‌های اخیر است. این ستاره ایتالیایی که مدتی است به حاشیه رانده شده در یک مصاحبه حرف‌های تندی علیه مربی سابقش ژوزه مورینیو مطرح کرد که خبرساز شده است.

بالوتلی سابقه بازی در خط حمله دو غول بزرگ فوتبال کشورش، اینتر و میلان، را داشته و مدتی شاگرد آقای خاص بوده است. بالوتلی در پاسخ به سوالی درباره شرایط بد جالوروسی در فصل جاری با هدایت مورینیو گفت: "من صریح می‌گویم مورینیو باید مثل مرد مسئولیت قبول کند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکند. کسی که دائم تعریف و تحسین می‌شنود باید مرد باشد و زمانی که خوب کار نمی‌کند مسئولیت را مردانه قبول کند."

1932745

بالوتلی زمانی شاگرد مورینیو بود که آقای خاص در اینتر روزهایی درخشان را پشت سر می‌گذاشت. شاگرد سابق مورینیو بعد از شکست رم مقابل جنوا و جنجال‌های این بازی فرصت را برای انتقاد از مربی سابقش مناسب دیده است.

او در ادامه به ماجرای درگیری اخیر ویکتور اوسیمن با ناپولی و ناراحتی او از ویدیوی تمسخرآمیزی که باشگاهش منتشر کرده بود اشاره کرد و گفت: "ویکتور اوسیمن دوست من است ولی با کاری که در بازی دیشب ناپولی کرد ناامیدم کرد. آنها به خاطر یک پنالتی مسخره‌اش کردند و ویکتور دیشب نرفت پشت پنالتی بایستد تا پنالتی به زلینسکی برسد. او شخصیت بزرگی دارد و کسی نباید با ویکتور اینطور رفتار کند. خودش نباید چنین اجازه‌ای بدهد."

دیدگاه‌ها