کد خبر : 1969011 | 08 مهر 1402 ساعت 02:26 | 48.2K بازدید | 22 دیدگاه

مربی خیرونا:

من یک رویا دارم: پیروزی بر رئال مادرید!

میچل، مربی خیرونا، آرزو دارد در بازی شنبه شب برابر رئال برنده شوند و صدر جدول را حفظ کنند.

من یک رویا دارم: پیروزی بر رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب باید به مصاف تیم شگفتی‌ساز این فصل لالیگا یعنی خیرونا برود که در صدر جدول قرار دارد. خیرونا بالاتر از رئال و بارسا قرار دارد و بدون شک کار رئال در زمین این تیم دشوار خواهد بود.

1932177

میچل، مربی خیرونا، نقش مهمی در موفقیت این فصل تیمش داشته و در نشست خبری خود از آمادگی تیمش حرف زد: «بازی بسیار پیچیده‌ای خواهد بود و ما سه جنبه را در ذهن داریم: ارائه بازی همیشگی خودمان، تقویت ذهنیت بازیکنان و توجه به نقاط ضعف رقیب. ما در مورد یکی از بهترین تیم‌های جهان صحبت می‌کنیم و باید به این فکر کنیم که چگونه با فوتبال آنها مقابله کنیم.»

1932175

میچل در مورد نکات کلیدی در بازی با رئال مادرید گفت: «رئال خیلی کارها را به خوبی انجام می‌دهد. از نظر شوت به دروازه، اول هستند. از نظر ورود به منطقه جریمه سوم و در مالکیت توپ، تیم دوم لالیگا هستند. به سختی اجازه موقعیت سازی به رقبا را می‌دهند و بیشترین دوندگی را دارند. رئال نفر به نفر بازیکنان باکیفیتی دارد. 

1928410

تجزیه و تحلیل رئال نشان می‌دهد با چه تیم سختی روبرو خواهیم شد ولی من یک رویا دارم و آن هم پیروزی و تداوم صدرنشینی است. ما ایده بسیار روشنی درباره نحوه بازی داریم و در زمین این کار را انجام خواهیم داد. اما رئال مادرید قطعا در برخی مقاطع بازی بر ما مسلط خواهد شد و باید رنج بکشیم. بسیار مهم است که در هیچ لحظه‌ای شخصیت و هویت خودمان را از دست ندهیم.»

دیدگاه‌ها