کد خبر : 1968976 | 07 مهر 1402 ساعت 16:30 | 26.8K بازدید | 15 دیدگاه

در نشست خبری بازی با پالاس

تن‌هاخ: آنها برای انتقام می‌آیند، ولی آماده‌ایم

اریک تن‌هاخ مشکلی برای رویارویی با کریستال پالاس نمی‌بیند و گفت برابر حریفی که منتظر انتقام است، آماده پیروزی هستند.

تن‌هاخ: آنها برای انتقام می‌آیند، ولی آماده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از 6 بازی در لیگ برتر در رده نهم جدول قرار دارد و فردا باید در اولدترافورد به مصاف کریستال پالاس برود. یونایتد چند روز پیش پالاس را در جام اتحادیه با سه گل شکست داد و روحیه بالایی دارد.

1925404

اریک تن‌هاخ در مورد چالشی متفاوت در لیگ برتر برابر پالاس گفت: «چالش متفاوت مقابل پالاس؟ قطعاً بازی فردا برای هر دو تیم متفاوت خواهد بود، اما ما باور به پیروزی داریم. می‌دانم که حریف به دنبال انتقام است و این واضح است ولی ما آماده‌ایم.»

وضعیت مصدومان تیم: «ما دیدیم که چند بازیکن در روز سه‌شنبه برگشتند و اسکات مک‌تامینی و کریستین اریکسن نیز برگشته‌اند و برای بازی فردا در دسترس خواهند بود.»

1932631

وضعیت آنتونی: «فکر می‌کنم در بیانیه این را توضیح دادیم. بنابراین به بیانیه باشگاه اشاره می‌کنم (منچستر یونایتد امروز اعلام کرد، آنتونی، وینگر برزیلی این تیم، پس از تحقیقات و بازجویی توسط پلیس، به تمرینات برگشته است). روز شنبه او به تمرینات بازخواهد گشت و باید وضعیت او را بررسی کنم. ببینیم چه می‌شود.»

تن‌هاخ در مورد سانچو گفت: «اغلب شما این سؤال را از من می‌پرسید و من همه چیز را قبلا گفته‌ام. من همه چیز را گفته‌ام و دیگر حرفی نمانده است. او فردا با ما نیست.»

1932673

افزایش تعداد مصدومان با لیساندرو مارتینز: «ما قبلاً فکری در مورد این قضیه کرده‌ایم و با جذب بازیکنان بیشتر، مجموعه خودمان را گسترش داده‌ایم. ما در میانه فصل قبل یک جام جهانی داشتیم و فصل طولانی‌تری بود. با حضور در فینال جام حذفی فصل برای ما طولانی تر نیز شد و فرصت استراحت نداشتیم تا تعداد مصدومان زیاد شود. امسال هم تعداد بازی‌ها و فشردگی آنها زیاد است. بسیاری از همکاران من به این نکته اشاره کرده‌اند و من نیز به آن اشاره می‌کنم. متاسفانه این روند همچنان ادامه دارد. فوتبال اصلا متوقف نمی‌شود و بازیکنان دیگر نمی‌توانند با این اضافه بار کنار بیایند.»

پرورش استعدادهای جوان: «وقتی به بازیکنان جوان فرصت درخشش می‌دهید، پیشرفتشان را نیز خواهید دید.  این می‌تواند به شما در شرایط سخت کمک کند و برای باشگاه خوب است که چنین بازیکنانی را توسعه دهد و آنها را وارد فوتبال حرفه‌ای کند. من دوست دارم به جوانان میدان بدهم. بازیکنان جوان هم باید ذهنیت درستی داشته باشد و هر بار باید آن را ثابت کنند؛ چه در در تمرینات و چه در بازی‌ها.»

دیدگاه‌ها