کد خبر : 1968969 | 07 مهر 1402 ساعت 16:06 | 21K بازدید | 10 دیدگاه

از در و دیوار برای یونایتد می‌بارد: غیبت سه ماهه!

لیساندرو مارتینز که در دو بازی اخیر منچستریونایتد غایب بوده، با اعلام باشگاه مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود.

از در و دیوار برای یونایتد می‌بارد: غیبت سه ماهه!

به گزارش "ورزش سه"، لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستر یونایتد، به دلیل عود مصدومیتش که در ماه آوریل به آن دچار شده بود، قرار است حدود دو تا سه ماه از میادین دور باشد. مارتینز در تساوی ۲-۲ لیگ اروپا مقابل سویا در ۱۳ آوریل دچار شکستگی پا شد و تا پیروزی منچستر یونایتد مقابل لیدز یونایتد در پیش فصل در تاریخ ۱۲ جولای دیگر بازی نکرد.

مصدومیت این مدافع میانی در روز ۳ سپتامبر در برابر آرسنال تشدید شد، اما توانست این تیم را در شکست مقابل برایتون و بایرن مونیخ همراهی کند.

مارتینز دو بازی اخیر منچستر یونایتد مقابل برنلی و کریستال پالاس را از دست داد و باشگاه اکنون تایید کرده است که این ملی پوش آرژانتینی برای «مدت طولانی» در دسترس نخواهد بود. یونایتد انتظار دارد مارتینز حدود دو ماه از میادین دور باشد.
برخی رسانه‌ها هم مدت دوری او را ۳ ماه اعلام کرده‌اند.
یونایتد بر این باور است که مارتینز برای ریکاوری و توانبخشی به یک دوره کامل و طولانی نیاز دارد و ارزیابی‌های پزشکی برای تخمین دقیق‌تر مدت مصدومیت او همچنان ادامه دارد.

سرخیو رگیلون نیز به دلیل مصدومیت در دیدار برگشت مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر در روز شنبه غایب خواهد بود. این بازیکن اسپانیایی در ترکیب تیم در بازی جام اتحادیه مقابل کریستال پالاس نیز حضور نداشت. لوک شاو و تایرل مالاسیا دیگر مدافعان چپ غایب تیم هستند و با غیبت رگیلون، احتمالا سفیان امرابط قرار است به عنوان دفاع چپ بازی کند.

1932674

دیدگاه‌ها