کد خبر : 1968945 | 07 مهر 1402 ساعت 14:44 | 18.2K بازدید | 32 دیدگاه

تصمیم متفاوت یونایتد: بازگشت ستاره به تمرینات

منچستر یونایتد اعلام کرد، آنتونی، وینگر برزیلی این تیم، پس از تحقیقات و بازجویی توسط پلیس، به تمرینات برگشته است.

تصمیم متفاوت یونایتد: بازگشت ستاره به تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی که پس از اتهامات تعرض و ضرب و شتم نامزدش، برای تکمیل تحقیقات پلیس از تمرینات باشگاه کنار گذاشته شد و مورد بازجویی پلیس قرار گرفت، حالا با تایید باشگاه منچستر یونایتد، تمرینات خود با تیم را از سر گرفته است.

منچستر در این بیانیه اعلام کرده است: «از زمانی که اتهامات در ماه ژوئن برای اولین بار مطرح شدند، آنتونی با تحقیقات پلیس در هر دو کشور برزیل و انگلیس همکاری کرده است و همچنان این کار را انجام می‌دهد. به عنوان کارفرمای آنتونی، منچستر یونایتد تصمیم گرفته است که او تمرینات خود را با تیم از سر بگیرد و برای بازی‌های آینده در دسترس باشد. تحقیقات پلیس هم در جریان است و این تصمیم ما در انتظار تحولات بیشتر در این پرونده است. به عنوان یک باشگاه، اعمال خشونت و سوءاستفاده را محکوم می‌کنیم. ما اهمیت حفاظت از همه افراد درگیر در این پرونده را می‌فهمیم و تأثیر این اتهامات بر افرادی که آن‌ها را تجربه کرده‌اند را اذعان می‌کنیم.»

منچستریونایتد در حالی چنین تصمیمی گرفت که در مورد میسون گرین‌وود روند دیگری را در پیش گرفته بود و این بازیکن را از حضور در تمرینات محروم و در نهایت این بازیکن در این تابستان به ختافه قرض دادند.

منچستر یونایتد فردا از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه الدترافورد میزبان کریستال پالاس است و آنتونی در صورت آمادگی کامل می‌تواند تیمش را همراهی کند‌.

1932632

دیدگاه‌ها