کد خبر : 1968861 | 07 مهر 1402 ساعت 00:27 | 14.3K بازدید | 15 دیدگاه

جنوا 4-1 رم: تیم مورینیو را زمین‌گیر کردند

رم در بازی خارج از خانه مقابل جنوا با نتیجه 4-1 شکست را پذیرفت.

جنوا 4-1 رم: تیم مورینیو را زمین‌گیر کردند

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ششم مسابقات سری A امشب رم از ساعت 22:15 در ورزشگاه خانگی جنوا به میدان رفت.

تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو بازی را بد آغاز کرد و با نتیجه بد هم به پایان رساند تا سرمربی ایتالیایی یک مرتبه دیگر با عملکرد سینوسی تیمش مواجه شود.

ویدئو: 312085

رم به فکر کسب پیروزی مقابل این تیم بود که با نتیجه دلخواه بازی را آغاز کند که خیلی زود گل خورد. کوین استروتمن با پاس کوتاه توپ را به آلبرت گودموندسون تحول داد که او با جلو بردن آن و یک ضربه زمینی دروازه رم را باز کرد.

1932441

تیم میهمان برای جبران نتیجه پس از دریافت گل بازی منظم‌تری را ارائه کرد تا در دقیقه 22 گل تساوی را به ثمر برساند. برایان کریستانته ارسال بلند لئوناردو اسپیناتزولا را با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد تا تیمش را امیدوار کند.

1932442

بازی در ادامه نیمه اول پربرخورد دنبال شد و هیجان بیشتری در زمین وجود داشت که به سود میزبان رقم خورد و آن‌ها یک مرتبه دیگر پیش افتادند.

در دقیقه 45 مورتن تورزبی پشت به دروازه رم پاس تند را به سرعت در اختیار متئو رتگی قرار داد که او پس از کنترل با پای چپ یک ضربه پرقدرت با پای راست به سمت دروازه شلیک کرد و دور از دستان روی پاتریسیو به تور دروازه چسباند.

1932443

نیمه اول این بازی به این ترتیب با شکست رم به پایان رسید و در نیمه دوم هم آن‌ها از حریف بازی بهتری به اجرا نگذاشتند تا در نیمه دوم هم 2 گل دیگر دریافت کنند.

تورزبی در دقیقه 74 بازی برخلاف تلاش رم برای گلزنی موفق شد دبل کند. ارسال بلند از نقطه کرنر روی دروازه پس از ضربه سر رادو دراگوسین با ضربه سر تورزبی در یکقدمی دروازه همراه شد تا رم سومین گل را به این شکل دریافت کند.

1932444

رم امیدوار به نتیجه بود و پس از این گل، سردار آزمون در دقیقه 78 با لئوناردو پاردس تعویض شد اما یک مرتبه دیگر از حریف عقب افتاد.

مورتن فرندروپ با پاس عرضی طولانی در محوطه جریمه شرایط شوتزنی جونیور مسیاس را فراهم کرد که او با ضربه پای چپ دروازه پاتریسیو را باز کرد.

1932445

رم که در دقایق پایانی آزمون، روملو لوکاکو و آندره آ بلوتی را همزمان به عنوان 3 مهاجم در ترکیب داشت، نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند و در نهایت با نتیجه 4-1 شکست خورد.

دیدگاه‌ها