کد خبر : 1968840 | 06 مهر 1402 ساعت 21:33 | 47.5K بازدید | 37 دیدگاه

من مثل مسی نابغه فوتبال نیستم اما سختکوشم

بنجامین پاوارد، مدافع میانی باشگاه اینتر، گفت که برای بازی در پست موردعلاقه‌اش بر ترک بایرن و پیوستن به اینتر اصرار کرده است.

من مثل مسی نابغه فوتبال نیستم اما سختکوشم

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع سال‌ها به عنوان مدافع کناری در لیگ‌های آلمان و فرانسه بازی کرد، اما انتقال به سن سیرو برای بازی در اینتر فرصتی برای نقش‌آفرینی به عنوان یک مدافع میانی در سیستم سه دفاعه را برای او مهیا کرد، چیزی که به نظر می‌رسد این بازیکن فرانسوی مشتاق آن است. او در این باره گفت: "من مدت زیادی فوتبال ایتالیا را دنبال می‌کردم، دوستان زیادی دارم که در ایتالیا بازی می‌کنند. آن را از نظر تاکتیکی لیگ سختی می‌دانم و فکر می‌کنم می‌توانم چیزهای زیادی در اینجا یاد بگیرم. من افتخار می‌کنم که بخشی از باشگاه بزرگی مانند اینتر هستم. من فوتبال بازی می‌کنم تا جام‌ به دست بیاورم و در پایان دوران حرفه‌ای‌ام، با نگاه کردن به چیزهایی که کسب کردم به خودم افتخار کنم. امیدوارم تعداد زیادی جمع‌آوری کنم، چون عاشق جام هستم. من دوست دارم عناوین زیادی را با اینتر به دست بیاورم، از اسکودتو شروع کنم و ستاره دوم را روی پیراهن بگذارم."

1932382

بایرن مونیخ کار اینتر را برای تکمیل این انتقال بسیار دشوار کرد، بنابراین تمایل پاوارد برای انجام این انتقال بسیار مهم بود. او در این باره توضیح داد: "من هفت سال در آلمان بودم، احساس کردم زمان یک چالش جدید فرا رسیده است. تاریخ اینتر را بازیکنانی مانند خاویر زانتی نوشته‌اند. بنابراین واضح بود که مایل بودم به اینجا بیایم و در رسیدن این تیم به جام‌های بیشتر کمک کنم. همچنین یک جنبه تاکتیکی حیاتی برای کار با سیمونه اینزاگی در ترکیب 3-5-2 وجود داشت. موقعیت ترجیحی من برای بازی مرکز دفاع سه نفره است، زیرا در آنجا بیشتر احساس راحتی می‌کنم. همه می‌دانند که من می‌توانم در پست دفاع راست بازی کنم، اما این پستی نیست که من را خوشحال کند. من در اینتر هستم تا خودم را در نقشی که ترجیح می‌دهم شکوفا کنم، جایی که بتوانم تجربیاتم را به تیم بیاورم."

پاوارد در گذشته گفته بود که هرگز نمی‌تواند استعداد لیونل مسی را داشته باشد، اما او ذهنیت بسیار قوی دارد و این در فوتبال مدرن به همان اندازه ارزشمند است: "من مانند مسی نابغه فوتبال نیستم، اما همیشه سخت کار کردم و هر چه به دست آوردم از این راه بود. حتی در لحظات سخت، هرگز تسلیم نشدم. این را مدیون پدرم هستم که قدرت روحی بالایی داشت. این کلید یک حرفه عالی است.

1932383

هیچ فداکاری وجود ندارد، زیرا یک بازیکن سطح بالا بودن یک امتیاز است، شما می‌توانید به مردم در استادیوم شادی بدهید. درست است، ممکن است مجبور شوید لحظات بزرگی مانند تولد، کریسمس، سال نو را با خانواده و دوستانتان از دست بدهید، اما این بهترین شغل در جهان است، بنابراین ما نمی‌توانیم شکایت کنیم."

سرخیو راموس الگوی پاوارد است، در حالی که او ادن هازارد به عنوان سرسخت‌ترین حریفی که مقابلش قرار گرفته معرفی می‌کند و بازی‌ای که او آرزو دارد که از ذهنش پاک کند، شکست فصل گذشته بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی است. او همچنین زیباترین ورزشگاه جهان را سن سیرو می‌داند.

دیدگاه‌ها