کد خبر : 1968787 | 07 مهر 1402 ساعت 03:20 | 168.4M بازدید | 11 دیدگاه

کمک داور ویدیویی، عامل بقای ساپینتو در آپوئل!

آپوئل به لطف دخالت به موقع کمک داور ویدیویی، توانست از شکست، پیروزی بسازد.

کمک داور ویدیویی، عامل بقای ساپینتو در آپوئل!

به گزارش "ورزش سه"، آپوئل در شرایطی توانست با یک گل پافوس را شکست دهد که این تیم در پنج دیدار قبلی خود سه شکست را متحمل شده بود و هیچ پیروزی‌ای را به دست نیاورده بود که همین موضوع باعث ایجاد بحران برای تیم ساپینتو شده بود.

با این حال، غلبه بر پافوس سبب شد تا آپوئل حداقل به صورت موقت از بحران خارج شود. بخصوص سرمربی سابق استقلال که پس از ناکامی در رسیدن به لیگ کنفرانس، شکست در دربی نیکوزیا و دو تساوی ناامید کننده، در خطر برکناری قرار داشت.

1932283

نکته جالب اینکه وجود فناوری کمک داور ویدیویی، به کمک ساپینتو آمد؛ چرا که دقایقی پیش از به ثمر رسیدن تک گل آپوئل، این تیم پافوس بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR، مشخص شد که پیش از ورود بازیکن پافوس به درون محوطه جریمه و سرنگونی به دست مدافع آپوئل، او در موقعیت آفساید قرار داشته است.

1932284

ساپینتو که طی دوران حضور در استقلال همواره به داوری‌ها معترض بود و عاجزانه از مسئولین فدراسیون درخواست کرد تا فناوری کمک داور ویدیویی را به ایران بیاورند، شب گذشته با کمک VAR توانست از شکست، پیروزی بسازد و او به نوعی ثابت کرد که اگر VAR در لیگ ایران وجود داشت، او می‌توانست با استقلال نتایج بهتری را کسب کند.