کد خبر : 1968423 | 05 مهر 1402 ساعت 10:40 | 16.3K بازدید | 6 دیدگاه

ویدیوی عجیب آقای خاص: مورینیو در راه مکزیک!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، با انتشار ویدیویی مدعی شد که به بزرگترین تیم در مکزیک ملحق شده است.

ویدیوی عجیب آقای خاص: مورینیو در راه مکزیک!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو تابستان امسال تصمیم گرفت که همچنان به حضورش در رم ادامه دهد اما انتشار ویدیویی از او سوالات بسیاری را برای هوادارانش به وجود آورده است. 

این مربی پرتغالی این ویدیو را در صفحه رسمی‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و در آن مدعی شد که قرار است به بزرگترین تیم مکزیک ملحق شود و این موجی از هیجان را در بین دوستداران فوتبال در مکزیک ایجاد کرد. 

این در حالی است که او پیش از این پیشنهادهای وسوسه برانگیز بسیاری از باشگاه‌های عربستانی داشت اما با رد تمامی این پیشنهادات مدعی شده بود که هنوز هم مایل است در سطح اول فوتبال اروپا حضور داشته باشد و فعلا قراردادهای میلیون دلاری برایش اهمیتی ندارد. 

1930379

سرمربی فعلی رم تاکید داشت که بعید می‌داند به این زودی آماده ترک فوتبال اروپا باشد و همین موضوع تردید درباره ویدیوی منتشر شده از سوی او را افزایش داده است. 

هیچ لوگویی از هیچ باشگاهی در این ویدیو به چشم نمی‌خورد و همین باعث شده که بسیاری معتقد باشند که او قراردادی را با یکی از شرکت‌های تبلیغاتی امضا کرده است. او احتمالا به زودی به عنوان سفیر برندی مکزیکی معرفی خواهد شد تا هوادارانش به پاسخ خود درباره این سوال برسند.

دیدگاه‌ها