کد خبر : 1968353 | 05 مهر 1402 ساعت 04:35 | 65.4K بازدید | 15 دیدگاه

همه به استقبال جام جهانی باشگاهی؛

بلیت‌فروشی در عربستان برای بازی منچسترسیتی

بلیت‌فروشی مسابقات جام باشگاه‌های جهان که در ماه دسامبر در عربستان برگزار می‌شود، از روز گذشته آغاز شد.

بلیت‌فروشی در عربستان برای بازی منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات جام باشگاه‌های جهان در بازه زمانی 12 تا 22 دسامبر (21 آذر تا 1 دی) در عربستان برگزار خواهد شد و منچسترسیتی انگلیس (قهرمان اروپا)، اوراواردز ژاپن (قهرمان آسیا)، الاهلی مصر (قهرمان آفریقا)، اوکلندسیتی نیوزلند (قهرمان اقیانوسیه)، لیون (قهرمان کونکاکاف)، الاتحاد (قهرمان عربستان به عنوان کشور میزبان) و همچنین قهرمان آمریکای جنوبی(لیبرتادورس)، تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها خواهند بود.

با اعلام اتحادیه فوتبال عربستان، بلیت‌فروشی این مسابقات از روز سه شنبه آغاز شده و بلیت مسابقات به شکل‌های مختلفی از جمله بلیت‌ برای حضور در یک مسابقه، بلیت برای حضور در تمام مسابقاتی که در یک استادیوم خاص برگزار می‌شوند و همچنین بلیت تمام مسابقات است.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، در این باره گفت: ما خوشحالیم که فروش بلیت‌های جام باشگاه‌های جهان را اعلام می‌کنیم. برگزاری این مسابقات در عربستان، فرصتی را برای هواداران فوتبال در این کشور و جهان عرب فراهم می‌کند تا از لحظات بی‌نظیری در این رویداد فوق العاده لذت ببرند. ما کاملا از میزان علاقه مردم عربستان به فوتبال آگاه هستیم و منتظر یک تجربه استثنایی در یک فضای جادویی هستیم؛ چیزی که هواداران سعودی در سکوها آن را خواهند ساخت.

المسحل افزود: این مسابقات نشان‌دهنده آخرین تحول ورزشی جامعه است و من می‌خواهم از همه طرفداران فوتبال در عربستان دعوت کنم تا از بهترین دوره جام باشگاه‌های جهان استقبال کنند و برای داشتن یک تجربه استثنایی در جایگاه‌ها، بلیت بخرند.

دیدگاه‌ها