کد خبر : 1968327 | 04 مهر 1402 ساعت 22:08 | 212.2K بازدید | 114 دیدگاه

این چه کاری بود آقای ایکاردی؟

بدترین پنالتی تاریخ در ترکیه: شما مسی- سوارز نیستید!

مائورو ایکاردی تلاش گالاتاسرای برای پنالتی زدن به شیوه مشهور مسی و سوارز را ناکام گذاشت تا یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های لیگ ترکیه خلق شود.

بدترین پنالتی تاریخ در ترکیه: شما مسی- سوارز نیستید!

به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای امشب در یک دیدار عقب‌مانده از هفته سوم سوپرلیگ ترکیه در خانه استانبول‌اسپور به مصاف این تیم رفت. در دقیقه 37 گالاتاسرای صاحب یک پنالتی شد ولی استراتژی کرم آکتورک‌اوغلو و مائورو ایکاردی برای تکرار پنالتی مشهور مسی-سوارز به شکلی عجیب ناکام ماند.

مائورو ایکاردی خودش این پنالتی را برای گالاتاسرای گرفت و بعد از سرنگون شدن ستاره آرژانتینی داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد.

1931389

در حال حاضر مائورو ایکاردی پنالتی‌زن اول گالاتاسرای است و همان‌طور که انتظار می‌رفت او رفت که توپ را شلیک کند. اما ناگهان تصمیم پنالتی‌زن تیم عوض شد و او کنار کشید تا کرم آکتورک‌اوغلو پشت توپ بایستد.

ویدئو: 311874

کرم آکتورک‌اوغلو در لحظه شلیک توپ به سمت دروازه استانبول‌اسپور به جای شوت زدن پاسی کوتاه برای ایکاردی فراهم کرد. هواداران فوتبال بلافاصله به یاد صحنه‌ای درخشان در تاریخ فوتبال افتادند. پنالتی‌ای که لیونل مسی و لوئیس سوارز در دوران درخشش خود در بارسلونا به این شکل شلیک کرده بودند.

1931388
1931390

ایکاردی پاس آکتورک‌اوغلو را به سمت دروازه استانبول‌اسپور شلیک کرد، ولی شوت او به شکلی عجیب دقت لازم را نداشت و با اختلاف نه چندان کم از کنار دروازه بیرون رفت تا تقلید از پنالتی مشهور مسی-سوارز برای ایکاردی به بدترین شکل ممکن تمام شود.

1931391

این پنالتی عجیب در رسانه‌های ترکیه سر و صدای زیادی به پا کرده و آنها از پنالتی ایکاردی به عنوان یکی از پنالتی‌های تاریخی دنیای فوتبال یاد می‌کنند.

1931392

دیدگاه‌ها