کد خبر : 1968315 | 04 مهر 1402 ساعت 21:04 | 30.3K بازدید | 68 دیدگاه

داور دربی را رها نمی‌کنند

توپخانه رئال یک هدف را نشانه گرفت: تا آخر می‌جنگیم!

رئال مادرید از داور دربی پایتخت عصبانی است و می‌گوید از حق خود نمی‌گذرد و داور دیدار رئال- اتلتیکو را دادگاهی خواهد کرد.

توپخانه رئال یک هدف را نشانه گرفت: تا آخر می‌جنگیم!

به گزارش "ورزش سه"، شکست 3-1 مقابل اتلتیکو مادرید در دربی پایتخت اسپانیا رئال را به هم ریخته است. مدیران باشگاه اما لوله‌های توپخانه را تنها به یک سمت هدف گرفته‌اند: داور مسابقه.

رئال مادرید از شب شکست مقابل اتلتیکو مادرید و حتی پیش از آن بارها خواهان تغییرات اساسی در ساختار داوری فوتبال اسپانیا شده است. مدیران باشگاه قصد کوتاه آمدن ندارند و می‌گویند از این پس یکی از هدف‌های اصلی باشگاه این خواهد بود.

1931366

حتی پیش از مطرح شدن پرونده نگریرا و متهم شدن بارسلونا به پرداخت رشوه به داوران، رئال مادرید بارها با داوران اسپانیایی به مشکل برخورده بود. داوری جنجالی دربی پایتخت باعث شده رئال در اعتراض‌هایش به داوری مصمم‌تر شود.

رئال مادرید در حال حاضر از همه قدرت رسانه‌ای‌اش علیه داور مسابقه با اتلتیکو استفاده می‌کند. روزنامه مارکا اعلام کرد رئال به فدراسیون فوتبال اسپانیا و کمیته داوران این کشور اعلام کرده تا زمانی که کلوس گومز از داوری وی‌ای‌آر کنار گذاشته نشود از پا نخواهد نشست. مدیران رئال حتی تهدید کرده‌اند که علیه او و کمیته داوران به دادگاه شکایت خواهند کرد.

1931365

دیدگاه‌ها