کد خبر : 1968280 | 04 مهر 1402 ساعت 18:44 | 48.2K بازدید | 8 دیدگاه

گراییلی: شرایط کار کردن نیست؛

استعفای زودهنگام یک سرمربی!

سرمربی تیم فوتبال دریا بابل معتقد است نمی‌تواند به همکاری با این باشگاه ادامه بدهد.

استعفای زودهنگام یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، یونس گراییلی پس از تحمل شکست دو بر یک در مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: من الان فعلا در شرایطی نیستم که تصمیم بگیرم، ولی احساسم بر این است که باشگاه باید تصمیم درستی بگیرد چون وضعیتی که ما الان داریم ایده‌آل نیست.

او ادامه داد: من برای ادامه همکاری دست باشگاه رایکا بابل را باز می‌گذارم و از شخص آقای رمضانی تشکر ویژه دارم که به ما اعتماد کرده ولی الان فضای خوبی برای کار کردن نیست چون واقعاً بازیکنان ما آرامش ندارند. حالا به حق یا ناحق، من این انتظار را از باشگاه دارم که به دنبال راه جدیدی باشند و ان‌شاءالله از یک مربی جدید استفاده کند.

گراییلی در رابطه با استعفا از هدایت تیم دریا بابل گفت: من احتمال خیلی زیاد دیگر نمی‌آیم، اما این تیم بسیار خوب است ولی آرامش ندارد و از طرف ساپورت نمی‌شود. هم از طرف مردم و هم از طرف مسئولین اصلاً ساپورت نمی‌شود و این تیم انگار سر راهی است و همه فکر می‌کنند تیم فقط برای آقای رمضانی است و خودش باید همه کار کند و این امر محقق نم‌شود. در این وضعیت از کادر فنی گرفته تا بازیکنان، هیچ کدامشان آرامش ندارند.

سرمربی تیم دریا بابل تاکید کرد: من دست باشگاه را باز گذاشتم و به نظر تماشاگران احترام می‌گذارم، چون نتوانستم انتظارات‌شان را برآورده کنم و این انتظار را از باشگاه دارم که یک تصمیم درست بگیرد چون من با این شرایط دیگر توان ادامه همکاری با باشگاه را ندارم، چراکه فضا فضای خوبی نیست.

گراییلی تاکید کرد: حالا ان‌شاءالله سر فرصت با بچه‌ها خداحافظی می‌کنم، چون این بچه‌ها سه ماه تمرین می‌کنند و تا حالا پولی نگرفته‌اند و از طرف دیگر قرارداد بچه‌ها خیلی پایین است.

او اضافه کرد: یک بازیکن مس کرمان ۵ میلیارد قرارداد می‌بندد و چون از سقف قرارداد  بالاتر می‌رود، بازیکن را بیرون می‌اندازند. حالا کل قرارداد بچه‌های ما ۵ میلیارد هم نمی‌شود.

1931290

سرمربی دریا بابل تاکید کرد: ما انتظار داشتیم چون قرارداد پایین بود، حداقل دریافتی ها بیشتر باشد چون الان ببینید دو، سه تا از بازیکنان فیکس امروز من قراردادشان ۲۰۰ میلیون تومان بود. خب این حداقل باید ۵۰ درصد دریافتی داشته باشد تا به رزق و روزی‌اش برسد و کفش و مکمل تقویتی برای خودش بخرد.

گراییلی عنوان کرد: مبالغ تیم ما چیزی نیست که ما بخواهیم از این قرارداد درصد بدهیم. این ها یک شرایطی بوده است که در باشگاه وجود داشت ولی مقصر همه این اتفاقات من هستم. ولی به شما قول می‌دهم این تیم قطعاً در آینده نتایج بهتری می‌گیرد و اگر بازیکن خوب به این تیم اضافه شود، مطمئنا بهتر خواهد شد ولی با این شرایط کار کردن بسیار دشوار است.

دیدگاه‌ها