کد خبر : 1968220 | 04 مهر 1402 ساعت 15:09 | 13.4K بازدید | 12 دیدگاه

سهرابیان تا 15 مهر بهبود پیدا نمی کند

مدافع استقلال، علاقه‌مند به تعویق بازی با مس رفسنجان!

در صورتی که بازی استقلال و مس رفسنجان به تعویق نیفتد، آرمین سهرابیان قادر به همراهی تیمش در این مسابقه نیست.

مدافع استقلال، علاقه‌مند به تعویق بازی با مس رفسنجان!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته سازمان لیگ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که برنامه مسابقات هفته هفتم لیگ برتر پابرجا است و بر اساس برنامه قبلی تیم ها به میدان می روند. در برنامه قبلی مشخص شده که استقلال در هفته هفتم روز شنبه 15 مهرماه باید در رفسنجان مقابل نارنجی پوشان مس قرار بگیرد.

برگزاری این مسابقه اما هنوز قطعی نیست؛ در صورتی که تیم ایران در بازی های آسیایی هانگژو به نیمه نهایی صعود کند، با توجه به اینکه شاگردان عنایتی برگزار کننده یکی از دو مسابقه رده بندی یا فینال هستند، قطعا زودتر از 18 مهر به ایران برنمی گردند و در این صورت به خاطر حضور 4 بازیکن استقلال و دو بازیکن مس در ترکیب تیم ایران امکان برگزاری بازی در روز 15 مهر ماه وجود ندارد.

در چنین شرایطی اگر بازی مس رفسنجان و استقلال معوق شود، به سود مدافع مصدوم آبی پوشان است. آرمین سهرابیان در بازی هفته اول استقلال مقابل نفت آبادان از ناحیه عضله دوقلوی پای خود دچار پارگی شد و مدت زیادی دور ازمیادین مانده است.

بررسی ها از آخرین وضعیت مصدومیت سهرابیان نشان می دهد که او هنوز به بهبودی کامل نرسیده است. مدافع استقلال در هفته های گذشته زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمانی خود را پشت سر گذاشته اما قطعا تا 15 مهرماه آماده بازگشت به میادین نمی شود و به همین خاطر در صورت برگزاری بازی استقلال مقابل مس رفسنجان به این دیدار نخواهد رسید.

سهرابیان برای بهبودی کامل به زمان بیشتری نیاز دارد و به نظر می رسد از اواخر مهرماه به شرایط بازی کردن در ترکیب استقلال برسد.

دیدگاه‌ها