کد خبر : 1968013 | 03 مهر 1402 ساعت 19:51 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

عذرخواهی ستاره ناپولی بعد از جنجال تعویض

ویکتور اوسمین بلافاصله بعد از درگیری لفظی با رودی گارسیا در بازی مقابل بولونیا، از سرمربی تیم عذرخواهی کرده است.

عذرخواهی ستاره ناپولی بعد از جنجال تعویض

به گزارش "ورزش سه"، شب بد ناپولی در خانه بولونیا زمانی بدتر شد که اوسمین هنگام تعویض در دقیقه 86 بر سر سرمربی تیم خود، رودی گارسیا، فریاد کشید و تصمیم و تاکتیک او را زیر سوال برد. او یک پنالتی را هم هدر داده بود و در شرایط روحی مناسبی قرار نداشت.

اما به گزارش کالچو مرکاتو این بازیکن علی رغم ناامیدی‌اش، تصمیم گرفت به تصمیم سرمربی احترام بگذارد و بلافاصله بعد از سوت پایان مسابقه، از گارسیا عذرخواهی کرد. گارسیا و اوسمین در تمرین صبح روز دوشنبه علاوه بر صحبت کردن درباره آن مسئله، به مرور صحنه‌هایی از بازی پرداختند و به نظر نمی‌رسد که کدورتی میان این دو باقی مانده باشد. بازیکن و مربی آماده حرکت رو به جلو و فراموش کردن آن اتفاق هستند و اکنون برای دیدار چهارشنبه اودینزه آماده می‌شوند، جایی که ناپولی امیدوار است از انجام چهار بازی متوالی در سری آ که در کسب پیروزی ناکام مانده است، بتواند این روند را قطع کند.

تیم ناپولی شرایط خوبی ندارد و با گذشت تنها پنج هفته از آغاز سری آ با تیم صدر نشین، اینتر 7 امتیاز فاصله دارد و همچنین هواداران این تیم دل چندان خوشی از گارسیا ندارند و مایلند تا رؤسای باشگاه هر چه زودتر او را اخراج کنند.

دیدگاه‌ها