کد خبر : 1967823 | 03 مهر 1402 ساعت 05:55 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس هک شد، بحران را تکذیب کرد!

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، بعد از ارسال پیامی در شبکه‌های اجتماعی پس از توقف خارج از خانه تیمش مقابل بولونیا، ازطرف هواداران تیم مورد نقد و تمسخر قرار گرفت.

رئیس هک شد، بحران را تکذیب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی عصر امروز در ورزشگاه رناتو دلارا مقابل بولونیا بدون گل متوقف شد و ویکتور اوسیمن بازیکن این تیم یک پنالتی را از دست داد و سپس در دقایق پایانی با سرمربی تیم وارد یک درگیری لفظی شد تا همه چیز به بدترین شکل برای ناپولی پیش برود. آنها از سه بازی آخر سری آ فقط دو امتیاز گرفته‌اند و در کورس کسب اسکودتو با اینتر پیشتاز هفت امتیاز فاصله دارند.
علیرغم همه اینها، دی لورنتیس در حساب رسمی خود در توییتر این پیام را نوشت: «ناپولی دوباره از شهر بولونیا شروع می‌کند. آفرین به همه!»

به نظر نمی‌رسید این پاسخی باشد که رئیس خشمگین و مقتدر به چنین نتایجی نشان می‌دهد، بنابراین برخی پرسیدند که آیا این یک حساب جعلی است یا حساب کاربری رئیس هک شده است.

دیگران به شوخی گفتند که او احتمالاً پست رسانه‌های اجتماعی را از قبل برنامه‌ریزی کرده و تصور می‌کرد که تیم در بازی برنده می‌شود، یا یک پست اشتباهی از پیش‌نویس‌ها آپلود کرده‌ است.

1930336

درخواست‌ها از طرف هواداران ناپولی برای بیرون کردن رودی گارسیا به سرعت در حال افزایش است، زیرا او پس از جدایی لوچانو اسپالتی در ایجاد هرگونه پیوند درستی با بازیکنان ناموفق بوده است. تنش‌ها امروز زمانی مشهود شد که هواداران ناپولی با صدای بلند تصمیم گارسیا برای تعویض خویچا کوارتسخلیا و اوسیمن را مورد تمسخر قرار دادند. حتی اوسیمن در زمانی که تیمش دنبال برد بود، با عصبانیت به اخراج شدن واکنش نشان داد. درخواست اصلی اما از طرف هواداران است که از دی لورنتیس می‌خواهند تا زمانی که وقت برای نجات فصل وجود دارد، گارسیا را اخراج کند.

دیدگاه‌ها